15.06.22, 15:00

Beauty of Spring. Breuninger prezentuje kolekcje w wirtualnej rzeczywistości

KV kampanii "Beauty of Spring", fot.: materiały prasowe

Sklep internetowy z modą luksusową Breuninger dzięki nowoczesnej i innowacyjnej cyfrowej kampanii reklamowej po raz kolejny chce pozycjonować się jako ekspert sprzedaży marek premium i luksusowych. 

W nowej wiosenno-letniej kampanii Breuninger w zmysłowy i ekspresyjny sposób chce prezentować fascynację pełną barw i różnorodności porą roku. Podstawą kampanii jest innowacyjna metoda produkcji z wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej (Extended Reality), dzięki której udało się stworzyć scenerię niczym ze snu. W ten sposób powstały kadry, w których odbiorcy widzą zarówno rzeczywiste, jak i wirtualne postacie oraz przedmioty. Głębia wyimaginowanej przestrzeni ma sprawić, że odbiorca przenosi się w pełen inspiracji wiosenny świat. Temat kampanii to „Beauty of Spring” (piękno wiosny), wyrażone za pomocą soczystej zieleni w ogrodowej scenerii, ma przywodzić na myśl impresjonistów takich jak Monet.

Ruszyła zintegrowana kampania w dwóch wersjach, skierowanych do różnych grup docelowych w takich krajach, jak: Niemcy, Austria i Szwajcaria. Inspiracja, tożsamość i poczucie jedności są motywem przewodnim kampanii „Beauty of Spring”. Jedną z jej twarzy została m.in. polska modelka Julia Banaś. Kampania ruszyła 4 kwietnia br r. na rynkach DACH, obecnie ma swoją odsłonę w Polsce.

Niebieski motyl w centrum uwagi

Kluczowym wirtualnym elementem kampanii jest niebieski motyl zaprojektowany przez francuskiego ilustratora Pierre’a Morneta. Stworzony za pomocą cyfrowej animacji 3D motyl fruwa w scenerii wczesnego lata wokół dziewięciu bohaterów kampanii, wśród których mozna odnaleźć modelki modowe i beauty Lorenę Rae i Julię Banaś oraz solistę baletu ze Stuttgartu Matteo Micciniego. Niebieski motyl pojawia się jako inspiracja na materiałach POS, w witrynach i w sklepach, jak również w instalacji w centralnym miejscu 13 domów towarowych Breuningera w Niemczech i Luxemburgu.

Centralnym elementem kampanii jest 20-sekundowy, który wraz z reklamami display i natywnymi jest emitowany w najważniejszych mediach cyfrowych: Youtube, Instagram, serwisy Grupy WP oraz w najważniejszych portalach modowych.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3