15.06.22, 15:00
Beauty of Spring. Breuninger prezentuje kolekcje w wirtualnej rzeczywistości
Sklep internetowy z modą luksusową Breuninger dzięki nowoczesnej i innowacyjnej cyfrowej kampanii reklamowej po raz kolejny chce pozycjonować się jako ekspert sprzedaży marek premium i luksusowych.
W nowej wiosenno-letniej kampanii Breuninger w zmysłowy i ekspresyjny sposób chce prezentować fascynację pełną barw i różnorodności porą roku. Podstawą kampanii jest innowacyjna metoda produkcji z wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej (Extended Reality), dzięki której udało się stworzyć scenerię niczym ze snu. W ten sposób powstały kadry, w których odbiorcy widzą zarówno rzeczywiste, jak i wirtualne postacie oraz przedmioty. Głębia wyimaginowanej przestrzeni ma sprawić, że odbiorca przenosi się w pełen inspiracji wiosenny świat. Temat kampanii to „Beauty of Spring” (piękno wiosny), wyrażone za pomocą soczystej zieleni w ogrodowej scenerii, ma przywodzić na myśl impresjonistów takich jak Monet.
Ruszyła zintegrowana kampania w dwóch wersjach, skierowanych do różnych grup docelowych w takich krajach, jak: Niemcy, Austria i Szwajcaria. Inspiracja, tożsamość i poczucie jedności są motywem przewodnim kampanii „Beauty of Spring”. Jedną z jej twarzy została m.in. polska modelka Julia Banaś. Kampania ruszyła 4 kwietnia br r. na rynkach DACH, obecnie ma swoją odsłonę w Polsce.
Niebieski motyl w centrum uwagi
Kluczowym wirtualnym elementem kampanii jest niebieski motyl zaprojektowany przez francuskiego ilustratora Pierre’a Morneta. Stworzony za pomocą cyfrowej animacji 3D motyl fruwa w scenerii wczesnego lata wokół dziewięciu bohaterów kampanii, wśród których mozna odnaleźć modelki modowe i beauty Lorenę Rae i Julię Banaś oraz solistę baletu ze Stuttgartu Matteo Micciniego. Niebieski motyl pojawia się jako inspiracja na materiałach POS, w witrynach i w sklepach, jak również w instalacji w centralnym miejscu 13 domów towarowych Breuningera w Niemczech i Luxemburgu.
Centralnym elementem kampanii jest 20-sekundowy, który wraz z reklamami display i natywnymi jest emitowany w najważniejszych mediach cyfrowych: Youtube, Instagram, serwisy Grupy WP oraz w najważniejszych portalach modowych.
Komentarze