15.06.22, 15:00

Beauty of Spring. Breuninger prezentuje kolekcje w wirtualnej rzeczywistości

KV kampanii "Beauty of Spring", fot.: materiały prasowe

Sklep internetowy z modą luksusową Breuninger dzięki nowoczesnej i innowacyjnej cyfrowej kampanii reklamowej po raz kolejny chce pozycjonować się jako ekspert sprzedaży marek premium i luksusowych. 

W nowej wiosenno-letniej kampanii Breuninger w zmysłowy i ekspresyjny sposób chce prezentować fascynację pełną barw i różnorodności porą roku. Podstawą kampanii jest innowacyjna metoda produkcji z wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej (Extended Reality), dzięki której udało się stworzyć scenerię niczym ze snu. W ten sposób powstały kadry, w których odbiorcy widzą zarówno rzeczywiste, jak i wirtualne postacie oraz przedmioty. Głębia wyimaginowanej przestrzeni ma sprawić, że odbiorca przenosi się w pełen inspiracji wiosenny świat. Temat kampanii to „Beauty of Spring” (piękno wiosny), wyrażone za pomocą soczystej zieleni w ogrodowej scenerii, ma przywodzić na myśl impresjonistów takich jak Monet.

Ruszyła zintegrowana kampania w dwóch wersjach, skierowanych do różnych grup docelowych w takich krajach, jak: Niemcy, Austria i Szwajcaria. Inspiracja, tożsamość i poczucie jedności są motywem przewodnim kampanii „Beauty of Spring”. Jedną z jej twarzy została m.in. polska modelka Julia Banaś. Kampania ruszyła 4 kwietnia br r. na rynkach DACH, obecnie ma swoją odsłonę w Polsce.

Niebieski motyl w centrum uwagi

Kluczowym wirtualnym elementem kampanii jest niebieski motyl zaprojektowany przez francuskiego ilustratora Pierre’a Morneta. Stworzony za pomocą cyfrowej animacji 3D motyl fruwa w scenerii wczesnego lata wokół dziewięciu bohaterów kampanii, wśród których mozna odnaleźć modelki modowe i beauty Lorenę Rae i Julię Banaś oraz solistę baletu ze Stuttgartu Matteo Micciniego. Niebieski motyl pojawia się jako inspiracja na materiałach POS, w witrynach i w sklepach, jak również w instalacji w centralnym miejscu 13 domów towarowych Breuningera w Niemczech i Luxemburgu.

Centralnym elementem kampanii jest 20-sekundowy, który wraz z reklamami display i natywnymi jest emitowany w najważniejszych mediach cyfrowych: Youtube, Instagram, serwisy Grupy WP oraz w najważniejszych portalach modowych.

Komentarze

Powiązane

22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
22.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
PayPo z szerszą współpracą z PR Calling
Firma PayPo działająca w sektorze usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
22.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Reto w najnowszej kampanii marki Desperados
Marka Desperados w swojej komunikacji zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Bohaterem tegorocznej kampanii marki jest Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”.
21.04.24, 18:50
| reklama & PR » informacje
Loteria Sephora Polska dla członków Klubu Sephora UNLIMITED. Do wygrania 2500 nagród natychmiastowych
Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię promocyjną na 25. urodziny sieci sklepów Sephora Polska, która potrwa do 28 kwietnia br. 
21.04.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, firma działająca w obszarze rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
20.04.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Przyjaźń od kuchni. Kampania McDonald’s
Marka McDonald’s ruszyła z kampanią „McDonald’s. Przyjaźń od kuchni”. Projekt ma pokazać, że w pracy również jest miejsce na budowanie trwałych relacji. 
20.04.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Magda Mołek ambasadorką gamy Neovadiol od Vichy
Magda Mołek, znana jako ceniona dziennikarka i osobowość medialna, niedawno podjęła nową rolę jako ambasadorka linii kosmetyków NEOVADIOL od VICHY. Marka ta, poprzez kampanię „Ja się dopiero rozkręcam!” wspiera dojrzałe kobiety, pokazując, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości. 
19.04.24, 18:55
| reklama & PR » informacje
Jannik Sinner globalnym ambasadorem La Roche-Posay
Gama filtrów przeciwsłonecznych Anthelios od La Roche-Posay ogłosiła, że Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy