15.06.22, 15:00

Beauty of Spring. Breuninger prezentuje kolekcje w wirtualnej rzeczywistości

KV kampanii "Beauty of Spring", fot.: materiały prasowe

Sklep internetowy z modą luksusową Breuninger dzięki nowoczesnej i innowacyjnej cyfrowej kampanii reklamowej po raz kolejny chce pozycjonować się jako ekspert sprzedaży marek premium i luksusowych. 

W nowej wiosenno-letniej kampanii Breuninger w zmysłowy i ekspresyjny sposób chce prezentować fascynację pełną barw i różnorodności porą roku. Podstawą kampanii jest innowacyjna metoda produkcji z wykorzystaniem rzeczywistości rozszerzonej (Extended Reality), dzięki której udało się stworzyć scenerię niczym ze snu. W ten sposób powstały kadry, w których odbiorcy widzą zarówno rzeczywiste, jak i wirtualne postacie oraz przedmioty. Głębia wyimaginowanej przestrzeni ma sprawić, że odbiorca przenosi się w pełen inspiracji wiosenny świat. Temat kampanii to „Beauty of Spring” (piękno wiosny), wyrażone za pomocą soczystej zieleni w ogrodowej scenerii, ma przywodzić na myśl impresjonistów takich jak Monet.

Ruszyła zintegrowana kampania w dwóch wersjach, skierowanych do różnych grup docelowych w takich krajach, jak: Niemcy, Austria i Szwajcaria. Inspiracja, tożsamość i poczucie jedności są motywem przewodnim kampanii „Beauty of Spring”. Jedną z jej twarzy została m.in. polska modelka Julia Banaś. Kampania ruszyła 4 kwietnia br r. na rynkach DACH, obecnie ma swoją odsłonę w Polsce.

Niebieski motyl w centrum uwagi

Kluczowym wirtualnym elementem kampanii jest niebieski motyl zaprojektowany przez francuskiego ilustratora Pierre’a Morneta. Stworzony za pomocą cyfrowej animacji 3D motyl fruwa w scenerii wczesnego lata wokół dziewięciu bohaterów kampanii, wśród których mozna odnaleźć modelki modowe i beauty Lorenę Rae i Julię Banaś oraz solistę baletu ze Stuttgartu Matteo Micciniego. Niebieski motyl pojawia się jako inspiracja na materiałach POS, w witrynach i w sklepach, jak również w instalacji w centralnym miejscu 13 domów towarowych Breuningera w Niemczech i Luxemburgu.

Centralnym elementem kampanii jest 20-sekundowy, który wraz z reklamami display i natywnymi jest emitowany w najważniejszych mediach cyfrowych: Youtube, Instagram, serwisy Grupy WP oraz w najważniejszych portalach modowych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).