08.07.22, 10:08

LEGO na każdą pogodę. Ekrany Digital OOH dopasowują reklamę klocków do pogody

KV kampanii LEGO, fot.: materiały prasowe

W lipcu br. ruszyła kampania „LEGO na każdą pogodę”. Reklama wyświetlana na ekranach Digital Out of Home dopasowuje się do aktualnych warunków atmosferycznych w pobliżu nośnika reklamowego, pokazując, że klocki LEGO są idealną rozrywką niezależnie od pogody.

W nowej kampanii marka LEGO chce udowodnić, że klocki LEGO są idealne na każdą pogodę. Bez względu na warunki atmosferyczne, użytkownicy klocków odnajdą w klockach LEGO coś, co w kreatywny sposób umili ich czas.

W kampanii wykorzystano głównie media digital display z landing pagem kierującym do dedykowanej strony promocyjnej ALTO oraz ekrany digital outdoor. Reklama emitowana na ekranach reklamowych Screen Network wykorzystuje dane pobierane w czasie rzeczywistym, do uruchamiania dynamicznych reklam pogodowych.

Kampania została oparta o trigger pogodowy. Wyświetlenie spotu, warunkowane jest wybranym przez klienta zdarzeniem. W przypadku kampanii dla marki LEGO emisja spotu zależy od tego: czy w okolicy ekranu właśnie świeci słońce, czy pada deszcz” – mówi Damian Rezner, Dyrektor Operacyjny Screen Network.

Wyświetlane spoty reklamowe są na bieżąco dopasowywane do zmieniających się warunków atmosferycznych. „Przed każdym wyświetleniem spotu ekran „sprawdza”, czy w jego okolicy świeci słońce, czy pada deszcz i emituje spot dopasowany do bieżącej sytuacji. Reklama dopasowuje się więc do warunków, których doświadcza osoba znajdująca się w okolicy telebimu. Ułatwia to złapanie uwagi odbiorcy i zainteresowanie reklamowanym produktem” – dodaje Damian Rezner.

Kampania zaplanowana została przez agencję mediową Initiative oraz Polsat Media AdScreen i potrwa do końca lipca br.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).