22.08.22, 08:00
Tomasz Pągowski w kampanii Salonów Agata
Wystartowała nowa kampania Salonów Agata. To kolejna już odsłona formatu reklamowego marki, tym razem przebiegająca pod odświeżoną big idea: „W Salonach Agata dla każdego coś: polecają projektanci”, w którym głównymi bohaterkami są ponownie synowa i teściowa - czyli Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk.
Do obecnych ambasadorek marki dołącza postać projektanta, którym jest polski ekspert designu i dyrektor kreatywny Tomasz Pągowski.
"Przed nami kolejny rok komunikacji dla Salonów Agata. Tym razem zależało nam, aby w naszych reklamach dodać element eksperckości i doradztwa w urządzaniu mieszkania. Wprowadzamy do „świata” Salonów Agata realnego bohatera, który uzupełnia naszą komunikację o mocniejsze akcenty produktowe. Opowiada o asortymencie salonów Agata z perspektywy projektowania mieszkania, jego atrakcyjności i doradza, jak najlepiej wybrać meble i dodatki, aby stworzyć przyjemną i ładną przestrzeń do mieszkania" – mówi Michał Nadgrodkiewicz, Dyrektor Zarządzający PZL.
Tłem dla fabuły odmienionego formatu jest przypadkowe spotkanie w salonie meblowym naszych bohaterek z nową postacią projektanta wnętrz. Zainspirowane tym spotkaniem same postanawiają zostać projektantkami. I o tym właśnie opowiada nowa kampania marki.
Kto odpowiada za kampanię Salonów Agata?
Do tej kampanii agencja PZL spoty wizerunkowe oraz wersje 15-sekundowe, komunikujące promocje i okazje produktowe. Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Weronika Majchrzak, Małgorzata Grochala. Reżyseria: Kot Przybora. Producent: Magda Brauer. Accountem czuwającym nad całością jest Jakub Dąbrowski. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Republic, podstprodukcją Coloroffon, a udźwiękowieniem Studio Halo.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze