22.08.22, 08:00

Tomasz Pągowski w kampanii Salonów Agata

Kadr ze spotu Salonów Agata, fot.: materiały prasowe

Wystartowała nowa kampania Salonów Agata. To kolejna już odsłona formatu reklamowego marki, tym razem przebiegająca pod odświeżoną big idea: „W Salonach Agata dla każdego coś: polecają projektanci”, w którym głównymi bohaterkami są ponownie synowa i teściowa - czyli Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk.

Do obecnych ambasadorek marki dołącza postać projektanta, którym jest polski ekspert designu i dyrektor kreatywny Tomasz Pągowski.

"Przed nami kolejny rok komunikacji dla Salonów Agata. Tym razem zależało nam, aby w naszych reklamach dodać element eksperckości i doradztwa w urządzaniu mieszkania. Wprowadzamy do „świata” Salonów Agata realnego bohatera, który uzupełnia naszą komunikację o mocniejsze akcenty produktowe. Opowiada o asortymencie salonów Agata z perspektywy projektowania mieszkania, jego atrakcyjności i doradza, jak najlepiej wybrać meble i dodatki, aby stworzyć przyjemną i ładną przestrzeń do mieszkania" – mówi Michał Nadgrodkiewicz, Dyrektor Zarządzający PZL.

Tłem dla fabuły odmienionego formatu jest przypadkowe spotkanie w salonie meblowym naszych bohaterek z nową postacią projektanta wnętrz. Zainspirowane tym spotkaniem same postanawiają zostać projektantkami. I o tym właśnie opowiada nowa kampania marki.

Kto odpowiada za kampanię Salonów Agata?

Do tej kampanii agencja PZL spoty wizerunkowe oraz wersje 15-sekundowe, komunikujące promocje i okazje produktowe. Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w ramach zespołu kreatywnego w składzie: Weronika Majchrzak, Małgorzata Grochala. Reżyseria: Kot Przybora. Producent: Magda Brauer. Accountem czuwającym nad całością jest Jakub Dąbrowski. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Republic, podstprodukcją Coloroffon, a udźwiękowieniem Studio Halo.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).