22.08.22, 12:45

Większa siedziba Papaya Films

Nowe biuro Papaya Films, fot.: materiały prasowe

Dom produkcyjny Papaya Films, powiększył siedzibę na warszawskim Powiślu o nowe piętro.

W Papaya Films jesteśmy przekonani, że by efektywnie i szybko się komunikować, działać kreatywnie i zapewniać poczucie bezpieczeństwa naszym klientom potrzebujemy optymalnej przestrzeni. Dlatego powiększamy nasze biuro i inwestujemy w inteligentne rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby tych, którzy z nami pracują. Obecnie nasze biuro liczy ponad tysiąc metrów kwadratowych” - mówi Kacper Sawicki, szef Papaya Films.

Nowootwarta część biura to miejsca do cichej pracy i pokoje do spotkań, ale jej centralnym elementem jest inteligentna sala konferencyjna z mobilną ścianą akustyczną umożliwiającą podział przestrzeni na dwie części, funkcjonujące całkowicie niezależnie od siebie i posiadające inteligentne multimedia. „Sala posiada pełne wyposażenie multimedialne, a przestrzeń możemy sprawnie transformować w opcję “kinową”, dzięki czemu pomieścimy kilkadziesiąt osób. To idealne rozwiązanie na szkolenia, spotkania, pokazy czy screeningi, które od teraz możemy bez problemu zorganizować u siebie” – dodają przedstawiciele Papaya Films.

Funkcjonalność i czysty design 

Za projekt nowej przestrzeni biurowej zajmującej czwarte piętro wieloletniej siedziby Papaya Films na warszawskim Powiślu odpowiada biuro Moszczyńska Puchalska. Architektki są również autorkami aranżacji wnętrz pozostałych trzech pięter firmy. Projekt każdej z kondygnacji był odpowiedzią na potrzeby domu produkcyjnego. Nowy projekt cechuje funkcjonalność, zarówno pod kątem użytych materiałów, jak i technologii. Miejsce miało być przede wszystkim przyjazne pracownikom. Na pierwszy rzut oka ma rzucać się jej minimalistyczny, czysty w formie design. Puryzm tej przestrzeni jest wzbogacony „falującym” kształtem drewnianych paneli ściennych, a całość uzupełniona meblami o geometrycznych formach i miękkich tkaninach. Dobór materiałów, faktur i kolorów miał na celu osiągnięcia atmosfery „Zen”, dlatego, główne materiały i kolory to szarości, biele i beże, oraz ciepłe drewno. Różnorodność można odnaleźć również w zestawieniu rozmaitych faktur – gładki oraz chropowaty tynk, ciepło drewna zestawione z chłodem stali, twardość terazzo w opozycji do miękkiego filcu na ścianie.

Projekt nowej przestrzeni biurowej miał być zgodny z ideą zrównoważonego rozwoju. W przestrzeni wykorzystano meble polskich projektantów oraz świadomych środowiskowo marek. Na ścianach wiszą obrazy nowojorskiej artystki o polskich korzeniach - Ewy Budki. Dodatkowo zastosowane zostały inteligentne rozwiązania pozwalające na oszczędność energii jak i wody.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.