03.09.22, 10:34

Wyniki meczów mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn w czasie rzeczywistym na nośnikach Digital OOH AMS

Wyniki meczów mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn w czasie rzeczywistym na nośnikach Digital OOH AMS, fot.: materiały prasowe

Kibice siatkówki w całej Polsce mogą od 26 sierpnia do 11 września br. na bieżąco będą mogli śledzić wyniki meczów trwających mistrzostw świata siatkarzy na cyfrowych nośnikach należących do AMS.

AMS chce angażowac odbiorców za pomocą kontentu. Tym razem wykorzystuje w tym celu bieżącą transmisję wyników trwających właśnie Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn. „Na naszych cyfrowych nośnikach: Digital Citylight na przystankach, Digital Indoor w galeriach handlowych, Move TV w fitness klubach premium oraz Traffic TV w warszawskiej komunikacji miejskiej wyświetlane są w czasie rzeczywistym wyniki rozgrywanych aktualnie meczów. Każdy zainteresowany siatkówką może je sprawdzić w drodze do domu czy na spotkanie oraz przeczytać szereg dodatkowych informacji i ciekawostek o mistrzostwach” - mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu w AMS. „To jeden z przykładów realizowanej przez nas idei Smart OOH – ciekawe, angażujące treści prezentowane w odpowiednim miejscu i czasie” – dodaje Gołębiowska.

Akcja na Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej ponownie wykorzystuje potencjał real-time marketingu, jaki daje Digital OOH. W sierpniu br. AMS odliczał czas do Godziny „W” na Digital Citylightach w dziewięciu miastach Polski. Akcję „Nie zapominaj o Godzinie W” także wzbogaciły działania kontentowe – informacje historyczne prezentowane w autorskim kanale informacyjnym Cityinfo. Możliwość śledzenia wyników rozgrywek w czasie rzeczywistym na ekranach Digital OOH powróci podczas siatkarskich zmagań kobiet o mistrzowski tytuł.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).