21.09.22, 20:00

Gotuj się na zmiany. Wystartowała 12. edycja programu edukacyjnego Winiary

Winiary, Gotuj się na zmiany, fot.: materiały prasowe

1 września 2022 r, wystartowała 12. edycja  programu  edukacyjnego ,,Gotuj się na zmiany’’. Program organizuje firma kulinarna - Winiary. Wydarzenie, którego celem jest kształtowanie odpowiednich nawyków żywieniowych, kierowane jest do przedszkoli i szkół podstawowych. Za organizację programu w odświeżonej formule odpowiada agencja kreatywna NAV agency.

Program edukacyjny „Gotuj się na zmiany” ma na celu kształtowanie u dzieci prawidłowych nawyków żywieniowych, podkreślenie wagi niemarnowania żywności oraz zapoznanie dzieci z kuchnią. Tym, co ma wyróżniać 12. odsłonę „Gotuj się na zmiany”, jest próba jeszcze mocniejszego wpisania się w obecne potrzeby nauczycieli. Stworzone do programu scenariusze zajęć są zgodne z podstawowymi kierunkami realizacji polityki oświatowej w roku szkolnym 2022/2023. Materiały edukacyjne zostały podzielone na trzy części tematyczne (racjonalne żywienie, niemarnowanie jedzenia oraz przystosowanie do życia w kuchni) i na trzy grupy wiekowe (przedszkolaki, uczniowie klas 1-3 i uczniowie klas 4-8). Dostępne dla nauczycieli pomoce mają ułatwiać przekazanie wiedzy. Część merytoryczna stworzona została przy wsparciu Katarzyny Zadki, specjalistki ds. żywienia, która prowadzi warsztaty żywieniowe dla dzieci i dorosłych.

"Nasz program ukierunkowany jest nie tylko na przekazanie dzieciom wiedzy, lecz również na pobudzenie ich zainteresowania i wyobraźni oraz na pomoc w kształtowaniu odpowiednich postaw. Edukacja w zakresie dobrych nawyków związanych z jedzeniem, jego przygotowaniem czy podejściem do niemarnowania żywności już na wczesnym etapie życia zaprocentuje w przyszłości ‘’ – mówi Magdalena Jabłońska, Specjalista ds. Komunikacji Winiary

Poza zajęciami na dzieci czekają również m.in. materiały do pracy w domu, konkursy i specjalne scenariusze, które wykorzystywać będą technologie zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Celem tej inicjatywy edukacyjnej realizowanej przez Ministerstwo Edukacji i Nauki we współpracy z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów jest budowanie kompetencji kreatywnych i technicznych wśród uczniów. Scenariusze do Laboratoriów Przyszłości przygotował Pan Belfer – nauczyciel-influencer, który od wielu lat działa aktywnie w sieci i poza nią, wspierając dzieci w nauce przy wykorzystaniu swojej wiedzy o nowoczesnych technologiach, mediach społecznościowych i marketingu.

Za kompleksową realizację 12. edycji programu WINIARY „Gotuj się na zmiany” ponownie odpowiada agencja kreatywna NAV agency. Tegoroczna odsłona, rozwinięta m.in. o Laboratoria Przyszłości, będzie kontynuacją ubiegłorocznej formuły,ponownie odświeżoną przez tę agencję. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).