04.10.22, 11:00
OTOMOTO. Prowadzi do satysfakcji. Serwis z nowym pozycjonowaniem i kampanią
Ruszyła kampania reklamowa OTOMOTO, inaugurująca nowe pozycjonowanie marki, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.
Kampania w lekki, humorystyczny sposób ma ostrzegać przed pułapkami, w które można wpaść kupując samochód od przysłowiowych znajomych. W działaniach marketingowych będą wykorzystywane kanały telewizyjne, radiowe i media społecznościowe, (Facebook, Instagram, TikTok), a także VOD, działania display i różne cyfrowe formaty niestandardowe. Dodatkowe działania zintegrowane z kampanią zaplanowano na kanałach własnych marki, na YouTube: Otomoto.TV oraz na blogu Motopedia.
Za strategię komunikacji, kreację i realizację nowej kampanii w telewizji, radiu i digitalu oraz consulting mediowy odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Spot wyprodukował dom Lucky Luciano, wyreżyserował Sebastian Pańczyk, za zdjęcia odpowiada Piotr Sobociński. Postprodukcją zajął się Platige Image, za zakup mediów odpowiada Media Concept. Fotografie do kampanii wykonał Łukasz Pęcak.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze