16.11.22, 08:00
Kupuj, jak lubisz w Żabce Nano
Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Jej celem jest zachęcenie klientów do zakupów w sklepach autonomicznych Żabka Nano. Kampanii towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka.
,,Żabka Nano bazuje na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu, sztuczna inteligencja czy innowacyjne metody autoryzacji i płatności za zakupy. Dzięki nim klient może robić zakupy w najprostszy możliwy sposób. Zakupy w Żabce Nano to dosłownie chwila, proces zakupowy może trwać nawet poniżej 1 minuty. I właśnie te przewagi, dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość, dopasowanie asortymentu i innowacyjność, pokazujemy w kampanii „Kupuj, jak lubisz” – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.
Kampania „Kupuj, jak lubisz”
Kampania jest realizowana w formule 360 stopni w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano. W pozostałych miastach, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie, prowadzona jest komunikacja lokalna, oparta o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano różnorodne nośniki, m.in.: citylight, digital citylight, billboardy, paczkomaty czy bankomaty. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra oraz na autobusach. W listopadzie i grudniu, na warszawskich ulicach, Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej, pojawią się murale.
W spotach reklamowych pokazano historię dwóch kupujących. Pierwszy spot , „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy” osadzony jest w kontekście zbliżającego się mundialu, a jego bohaterem jest kibicka, która robi sobie przerwę w meczu piłkarskim i udaje się na zakupy do Żabki Nano. Drugi, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą” prezentuje osobę, która lunatykuje i robi zakupy nocą.
Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie
Żabka Nano jest największą siecią sklepów autonomicznych w Europie. Pierwszy sklep w Polsce rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie marka liczy blisko 50 tego typu placówek. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są w miejscach, gdzie nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, przykładowo w akademikach czy klubach fitness. Często mieszczą się także przy stacjach metra, czy przy ważnych ulicach miast.
Komentarze