16.11.22, 08:00
Kupuj, jak lubisz w Żabce Nano
Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Jej celem jest zachęcenie klientów do zakupów w sklepach autonomicznych Żabka Nano. Kampanii towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka.
,,Żabka Nano bazuje na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu, sztuczna inteligencja czy innowacyjne metody autoryzacji i płatności za zakupy. Dzięki nim klient może robić zakupy w najprostszy możliwy sposób. Zakupy w Żabce Nano to dosłownie chwila, proces zakupowy może trwać nawet poniżej 1 minuty. I właśnie te przewagi, dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość, dopasowanie asortymentu i innowacyjność, pokazujemy w kampanii „Kupuj, jak lubisz” – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.
Kampania „Kupuj, jak lubisz”
Kampania jest realizowana w formule 360 stopni w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano. W pozostałych miastach, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie, prowadzona jest komunikacja lokalna, oparta o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano różnorodne nośniki, m.in.: citylight, digital citylight, billboardy, paczkomaty czy bankomaty. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra oraz na autobusach. W listopadzie i grudniu, na warszawskich ulicach, Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej, pojawią się murale.
W spotach reklamowych pokazano historię dwóch kupujących. Pierwszy spot , „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy” osadzony jest w kontekście zbliżającego się mundialu, a jego bohaterem jest kibicka, która robi sobie przerwę w meczu piłkarskim i udaje się na zakupy do Żabki Nano. Drugi, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą” prezentuje osobę, która lunatykuje i robi zakupy nocą.
Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie
Żabka Nano jest największą siecią sklepów autonomicznych w Europie. Pierwszy sklep w Polsce rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie marka liczy blisko 50 tego typu placówek. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są w miejscach, gdzie nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, przykładowo w akademikach czy klubach fitness. Często mieszczą się także przy stacjach metra, czy przy ważnych ulicach miast.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze