16.11.22, 08:00

Kupuj, jak lubisz w Żabce Nano

Żabka Nano, fot.: materiały prasowe

Żabka Nano wystartowała z kampanią wizerunkową pod hasłem „Kupuj, jak lubisz”. Jej celem jest zachęcenie klientów do zakupów w sklepach autonomicznych Żabka Nano. Kampanii towarzyszy promocja dla użytkowników aplikacji Żappka. 

,,Żabka Nano bazuje na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych, takich jak zaawansowane modele przetwarzania obrazu, sztuczna inteligencja czy innowacyjne metody autoryzacji i płatności za zakupy. Dzięki nim klient może robić zakupy w najprostszy możliwy sposób. Zakupy w Żabce Nano to dosłownie chwila, proces zakupowy może trwać nawet poniżej 1 minuty. I właśnie te przewagi, dostępność siedem dni w tygodniu przez całą dobę, szybkość, dopasowanie asortymentu i innowacyjność, pokazujemy w kampanii „Kupuj, jak lubisz” – mówi Andrzej Popławski, Nano Sales & Marketing Lead w Żabka Future.

Kampania „Kupuj, jak lubisz”

Kampania jest realizowana w formule 360 stopni w Warszawie, w której zlokalizowanych jest najwięcej placówek Żabka Nano. W pozostałych miastach, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Gdańsku, Gdyni i Sopocie, prowadzona jest komunikacja lokalna, oparta o geotargetowany digital oraz OOH. W kampanii wykorzystano różnorodne nośniki, m.in.: citylight, digital citylight, billboardy, paczkomaty czy bankomaty. W stolicy pojawią się także reklamy na stacjach metra oraz na autobusach. W listopadzie i grudniu, na warszawskich ulicach, Waryńskiego, Rozbrat, Woronicza oraz Dobrej, pojawią się murale. 

W spotach reklamowych pokazano historię dwóch kupujących. Pierwszy spot , „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy masz przerwę w meczu czy w pracy” osadzony jest w kontekście zbliżającego się mundialu, a jego bohaterem jest kibicka, która robi sobie przerwę w meczu piłkarskim i udaje się na zakupy do Żabki Nano. Drugi, „Kupuj jak lubisz, niezależnie czy jesteś nocnym markiem… czy Martą” prezentuje osobę, która lunatykuje i robi zakupy nocą.

Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie

Żabka Nano jest największą siecią sklepów autonomicznych w Europie. Pierwszy sklep w Polsce rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie marka liczy blisko 50 tego typu placówek. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są w miejscach, gdzie nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, przykładowo w akademikach czy klubach fitness. Często mieszczą się także przy stacjach metra, czy przy ważnych ulicach miast.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).