19.01.23, 21:00
Joanna Jędrzejczyk oraz Jirim Prochazce w kampanii XTB. Firma pierwszy raz wykorzystuje spoty radiowe
Polski fintech, XTB, w styczniu br. rozpoczął kampanię promocyjną, w której wykorzystał światowe gwiazdy sportu. Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowano się na ogólnopolską kampanię radiową.
Statystyki pokazują, że coraz więcej Polaków interesuje się inwestowaniem, a w szczególności rynkiem kapitałowym. Wystarczy spojrzeć chociażby na ostatnie dane Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych za 2022 rok. Warto jednak pamiętać o tym, że rynki finansowe to temat złożony i do zostania inwestorem należy się odpowiednio przygotować. Właśnie na tej kwestii skupia się najnowsza kampania polskiej platformy inwestycyjnej XTB.
XTB w najnowszej kampanii “Darmowa akcja na dobry początek” kontynuuje strategię marketingową opartą na budowaniu globalnej marki oraz edukacji finansowej przy wykorzystaniu gwiazd sportu. Tym razem skupiono się na przybliżeniu specyfiki rynków kapitałowych.
Firma przygotowałaspot reklamowy z udziałem gwiazd sportu, będących ambasadorami polskiego fintechu - Joanny Jędrzejczyk oraz Jirima Prochazce. Oboje to byli mistrzowie UFC oraz rozpoznawalne gwiazdy MMA na świecie. Wykorzystując klimat sportów walki, w kreatywny sposób przekazano informacje zarówno o kampanii edukacyjnej, jak i ofercie polskiej platformy inwestycyjnej. Reklamy są emitowane ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN i Polsat) oraz kanałach tematycznych. Ponadto, wykorzystywane są w szeroko zakrojonej kampanii digitalowej.
Spoty radiowe w RMF FM i stacjach Grupy Eurozet
W promocji najnowszej kampanii XTB postawiło na nowy kanał jakim jest radio. W ostatnim czasie polski fintech współpracował projektowo z wybranymi rozgłośniami (m.in. przy audycji “Go Invest!” w stołecznym Radio Kampus), a tym razem postawiono na ogólnopolską kampanię w stacjach Grupy Eurozet oraz RMF FM.
Sport radiowy promującym kampanię “Darmowa akcja na dobry początek” opiera się na dialogu dwóch mężczyzn. Podobnie jak spot wideo cała koncepcja ma nieco sportowy charakter i w kreatywny sposób wykorzystano grę słów pochodzących z życia codziennego oraz finansowego. Autorem obu spotów jest Freundschaft The Digitals. Spoty powstały we współpracy z domem produkcyjnym Dobro i zostały wyreżyserowane przez Marcina Filipka. Za postprodukcję odpowiada Platige Image, a zakup mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD).
Razem ze startem kampanii “Darmowa akcja na dobry początek” ruszył projekt “Inwestuj odpowiedzialnie”. Poprzez dedykowaną stronę internetową XTB będzie przekazywać informacje dotyczące zagrożeń związanych z inwestowaniem bez odpowiedniego przygotowania. Logo wraz z adresem wspomnianej strony internetowej jest promowane zarówno na spotach wideo, jak banner używanych w promocji online.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze