19.01.23, 21:00

Joanna Jędrzejczyk oraz Jirim Prochazce w kampanii XTB. Firma pierwszy raz wykorzystuje spoty radiowe

Polski fintech, XTB, w styczniu br. rozpoczął kampanię promocyjną, w której wykorzystał światowe gwiazdy sportu. Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowano się na ogólnopolską kampanię radiową.

Statystyki pokazują, że coraz więcej Polaków interesuje się inwestowaniem, a w szczególności rynkiem kapitałowym. Wystarczy spojrzeć chociażby na ostatnie dane Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych za 2022 rok. Warto jednak pamiętać o tym, że rynki finansowe to temat złożony i do zostania inwestorem należy się odpowiednio przygotować. Właśnie na tej kwestii skupia się najnowsza kampania polskiej platformy inwestycyjnej XTB.

XTB w najnowszej kampanii “Darmowa akcja na dobry początek” kontynuuje strategię marketingową opartą na budowaniu globalnej marki oraz edukacji finansowej przy wykorzystaniu gwiazd sportu. Tym razem skupiono się na przybliżeniu specyfiki rynków kapitałowych.

Firma przygotowałaspot reklamowy z udziałem gwiazd sportu, będących ambasadorami polskiego fintechu - Joanny Jędrzejczyk oraz Jirima Prochazce. Oboje to byli mistrzowie UFC oraz rozpoznawalne gwiazdy MMA na świecie. Wykorzystując klimat sportów walki, w kreatywny sposób przekazano informacje zarówno o kampanii edukacyjnej, jak i ofercie polskiej platformy inwestycyjnej. Reklamy są emitowane ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN i Polsat) oraz kanałach tematycznych. Ponadto, wykorzystywane są w szeroko zakrojonej kampanii digitalowej.

Spoty radiowe w RMF FM i stacjach Grupy Eurozet

W promocji najnowszej kampanii XTB postawiło na nowy kanał jakim jest radio. W ostatnim czasie polski fintech współpracował projektowo z wybranymi rozgłośniami (m.in. przy audycji “Go Invest!” w stołecznym Radio Kampus), a tym razem postawiono na ogólnopolską kampanię w stacjach Grupy Eurozet oraz RMF FM.

Sport radiowy promującym kampanię “Darmowa akcja na dobry początek” opiera się na dialogu dwóch mężczyzn. Podobnie jak spot wideo cała koncepcja ma nieco sportowy charakter i w kreatywny sposób wykorzystano grę słów pochodzących z życia codziennego oraz finansowego. Autorem obu spotów jest Freundschaft The Digitals. Spoty powstały we współpracy z domem produkcyjnym Dobro i zostały wyreżyserowane przez Marcina Filipka. Za postprodukcję odpowiada Platige Image, a zakup mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD).

Razem ze startem kampanii “Darmowa akcja na dobry początek” ruszył projekt “Inwestuj odpowiedzialnie”. Poprzez dedykowaną stronę internetową XTB będzie przekazywać informacje dotyczące zagrożeń związanych z inwestowaniem bez odpowiedniego przygotowania. Logo wraz z adresem wspomnianej strony internetowej jest promowane zarówno na spotach wideo, jak banner używanych w promocji online.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
10.09.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Dziadek do orzechów wygrywa w przetargu napojów roślinnych Inka
Marka napojów roślinnych Inka wybrała w przetargu na aktywację konsumencką agencję Dziadek do orzechów.
10.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Jacek Celiński przechodzi do Adlook
Jacek Celiński dołączył do Adlook i objął stanowisko VP of Growth CEE. W spółce będzie za wzrost sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.