19.01.23, 21:00

Joanna Jędrzejczyk oraz Jirim Prochazce w kampanii XTB. Firma pierwszy raz wykorzystuje spoty radiowe

Polski fintech, XTB, w styczniu br. rozpoczął kampanię promocyjną, w której wykorzystał światowe gwiazdy sportu. Po raz pierwszy w historii firmy zdecydowano się na ogólnopolską kampanię radiową.

Statystyki pokazują, że coraz więcej Polaków interesuje się inwestowaniem, a w szczególności rynkiem kapitałowym. Wystarczy spojrzeć chociażby na ostatnie dane Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych za 2022 rok. Warto jednak pamiętać o tym, że rynki finansowe to temat złożony i do zostania inwestorem należy się odpowiednio przygotować. Właśnie na tej kwestii skupia się najnowsza kampania polskiej platformy inwestycyjnej XTB.

XTB w najnowszej kampanii “Darmowa akcja na dobry początek” kontynuuje strategię marketingową opartą na budowaniu globalnej marki oraz edukacji finansowej przy wykorzystaniu gwiazd sportu. Tym razem skupiono się na przybliżeniu specyfiki rynków kapitałowych.

Firma przygotowałaspot reklamowy z udziałem gwiazd sportu, będących ambasadorami polskiego fintechu - Joanny Jędrzejczyk oraz Jirima Prochazce. Oboje to byli mistrzowie UFC oraz rozpoznawalne gwiazdy MMA na świecie. Wykorzystując klimat sportów walki, w kreatywny sposób przekazano informacje zarówno o kampanii edukacyjnej, jak i ofercie polskiej platformy inwestycyjnej. Reklamy są emitowane ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN i Polsat) oraz kanałach tematycznych. Ponadto, wykorzystywane są w szeroko zakrojonej kampanii digitalowej.

Spoty radiowe w RMF FM i stacjach Grupy Eurozet

W promocji najnowszej kampanii XTB postawiło na nowy kanał jakim jest radio. W ostatnim czasie polski fintech współpracował projektowo z wybranymi rozgłośniami (m.in. przy audycji “Go Invest!” w stołecznym Radio Kampus), a tym razem postawiono na ogólnopolską kampanię w stacjach Grupy Eurozet oraz RMF FM.

Sport radiowy promującym kampanię “Darmowa akcja na dobry początek” opiera się na dialogu dwóch mężczyzn. Podobnie jak spot wideo cała koncepcja ma nieco sportowy charakter i w kreatywny sposób wykorzystano grę słów pochodzących z życia codziennego oraz finansowego. Autorem obu spotów jest Freundschaft The Digitals. Spoty powstały we współpracy z domem produkcyjnym Dobro i zostały wyreżyserowane przez Marcina Filipka. Za postprodukcję odpowiada Platige Image, a zakup mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD).

Razem ze startem kampanii “Darmowa akcja na dobry początek” ruszył projekt “Inwestuj odpowiedzialnie”. Poprzez dedykowaną stronę internetową XTB będzie przekazywać informacje dotyczące zagrożeń związanych z inwestowaniem bez odpowiedniego przygotowania. Logo wraz z adresem wspomnianej strony internetowej jest promowane zarówno na spotach wideo, jak banner używanych w promocji online.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.