20.01.23, 12:50

Tarczyński głównym sponsorem Finału WOŚP we Wrocławiu

Tarczyński głównym sponsorem Finału WOŚP we Wrocławiu, fot.: materiały prasowe

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra w tym roku po raz trzydziesty pierwszy. Po raz czwarty z rzędu marka Tarczyński została głównym sponsorem wrocławskiego Finału.

Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się w tym roku w ostatnią niedzielę stycznia. Jego wrocławska odsłona będzie się odbywać ponownie na Rynku stolicy Dolnego Śląska. Na scenie przez cały dzień będą odbywać się koncerty polskich i zagranicznych artystów. Do tej pory potwierdzono występ wrocławskiej orkiestry Dziubek Band, której – według zapowiedzi organizatorów – będą towarzyszyć czołowi polscy wykonawcy. Ich nazwiska zostaną ujawnione wkrótce. Na scenie pojawi się także taneczno-muzyczny zespół ludowy – Grupa Shamla Kalbelia Sapera.

Atrakcje WOŚP we Wrocławiu

Atrakcji dostarczą także m.in. zawodnicy z klubu sportów amerykańskich – Panthers Wrocław, których właścicielem jest popularny producent kabanosów. W ich strefie – stworzonej z myślą o Finale WOŚP – będzie można spróbować swoich sił w amerykanskich sportach. Podczas Finału WOŚP będzie również można zjeść przekąski marki Tarczyński z Food Trucka MeatLovers

Aukcje charytatywne

Środki zebrane zarówno tego dnia, jak i poprzez licytacje na platformie Allegro, zostaną przeznaczone na sprzęt, który przyspieszy diagnostykę zakażeń sepsy. Firma w tym roku przekazała na aukcje wynajem firmowego Food Trucka MeatLovers, który nakarmi zwycięzcę oraz jego znajomych hot dogami z linii Tarczyński Naturalnie. Ponadto kibice wspierający drużynę Panthers Wrocław będą mogli zdobyć dożywotni bilet wstępu na wszystkie mecze futbolistów.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.