25.01.23, 21:00
Nowa kampania stworzona przez TESTA Agency. Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Bafra Kebab powierzył TESTA Agency przygotowanie swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej, której twarzą został Mariusz Pudzianowski.
Bafra Kebab z początkiem grudnia 2022 r. powierzyła TESTA Agency opiekę nad swoją pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej twarzą został strongman Mariusz Pudzianowski. Umowa z nim została podpisana na 12 miesięcy.
Pierwszą odsłoną kampanii była obecność logotypu Bafra Kebab na plecach Mariusza Pudzianowskiego w czasie walki 17 grudnia, która była najchętniej oglądanym wydarzeniem sportowym w historii polskiego Viaplay. Akcja odbiła się szerokim echem w mediach społecznościowych i wygenerowała ruch w kanałach własnych klienta.
Na pierwszy kwartał br. planowane działania obejmą ogólnopolską reklamę radiową, reklamę OOH oraz kontynuację działań social mediowych. Planowane są także dodatkowe eventy z udziałem sportowca.
W ramach współpracy TESTA Agency zapewnia opiekę nad działaniami przede wszystkim digitalowymi - social media, PR, płatne kampanie internetowe oraz pozyskiwanie nowych grup odbiorczych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze