07.02.23, 14:30
Bauer wprowadza znak jakości i rozpoczyna kampanię kampanię promocyjną swoich tytułów

Od lutego br. na okładkach magazynów Wydawnictwa Bauer pojawia się nowy znak - „Dobra Prasa!”. Dodatkowo wydawnictwo rozpoczęło kampanię mająca na celu promocję swoich tytułów.
Znak „Dobra prasa!” ma być wskazówką dla czytelników oraz sprzedawców prasy, gdzie szukać sprawdzonych i wartościowych treści. To także podpowiedź dla tych, którzy do tej pory kupowali zamknięte niedawno przez inne wydawnictwa tytuły. Wydawnictwo Bauer ma w swoim portfolio magazyny podobnie targetowane i o zbliżonej tematyce oraz strukturze co te ostatnio zamknięte przez inne wydawnictwa.
Autorkami znaku „Dobra Prasa!” są Anna Wydra i Monika Łacmańska-Bycyk, których propozycja została wybrana na drodze wewnętrznego konkursu.
Dobra Prasa! będzie promowana
Wraz w wprowadzeniem znaku jakości „Dobra Prasa!” rusza również kampania promująca tytuły wydawnictwa. Obejmuje ona TV (stacje Polsat, TVN i TVP), radio (RMF), internet, tytuły własne wydawnictwa, a także punkty sprzedaży w tym sieć urzędów pocztowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze