04.04.23, 17:30

Otomoto promuje usługi do finansowania Otomoto Pay

Kadr ze spotu, fot.: materiały prasowe

Otomotorusza z komunikacją pierwszej zintegrowanej z platformą motoryzacyjną, kompleksową usługą do finansowania – Otomoto Pay.

Kampania promująca Otomoto Pay jest obecna od 1 kwietnia br. w kanałach digital i radiu. Jej bohaterowie to trzy pary klientów przełamujących własne przekonania, o tym, że nie stać ich na wymarzone auta. Okazuje się, że dzięki usłudze Otomoto Pay mogą poznać rynkową wartość auta i bardzo szybko sfinansować wybrany pojazd. Otomoto Pay umożliwia zapoznanie się z jego historią co jest szczególnie ważne przy zakupie samochodu używanego. I to wszystko poprzez jedno zintegrowane narzędzie. W wyborze i zakupie pomaga im sama aplikacja, która pojawia się z rozwiązaniem w momencie zawahania bohaterów. Całość jest podana w lekkiej formie, doprawionej szczyptą humoru sytuacyjnego.

Przygotowaliśmy kampanię komunikacyjną platformy fintech, która dzięki kompleksowej usłudze w jednym miejscu, pozwala kupić wymarzone auto. W komunikacji skupiliśmy się na podkreślaniu największych korzyści usługi. Dzięki Otomoto Pay, klienci sprawdzą historię pojazdu, jego średnią rynkową wartość, mogą otrzymać ofertę finansowania i wyjechać z placu wymarzonym pojazdem” – mówią Magda Kramer, Senior Art Director i Quentin Carenzo, Senior Copywriter z Saatchi & Saatchi.

Na potrzeby działań komunikacyjnych stworzono trzy spoty 15 sekundowe do internetu oraz 30- sekundową radiówkę. Przygotowano też sesję zdjęciową i specjalne formaty do kanałów digitalowych, w tym na platformy Meta, YouTube i TikTok.

Agencja Saatchi & Saatchi odpowiada za strategię i ideę kreatywną, agencja mediowa Mindshare zajęła się strategicznym planowaniem i zakupem mediów. Za produkcję i postprodukcję spotów odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano. Spoty wyreżyserowali Quentin Carenzo i Magda Kramer z Saatchi & Saatchi.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).