13.04.23, 15:00

Ruszyła pierwsza kampania jogurtu ZOTT Finezja

Kadr ze spotu, fot.: materiały prasowe

10 kwietnia br. ruszyła pierwsza kampania przygotowana przez agencję PZL dla Zott Polska. Jest to jednocześnie pierwsza kampania promująca nowy produkt, który trafił kilka miesięcy temu do sprzedaży - jogurt kremowy Zott Finezja.

Przygotowane spoty promują kremowy jogurt Zott Finezja w jego czterech wersjach smakowych: Mascarpone Malina, Mascarpone Czarna Porzeczka, Choco Splits Banan z kawałkami czekolady, Choco Splits Truskawka z kawałkami białej czekolady. Kremowa konsystencja i dodatki sprawiają, że bohaterka spotu uruchamia swoje pokłady kreatywności i budzi swoją finezję. Główną myśl i charakter produktu, ma podkreślać hasło kampanii: „ZOTT Finezja. Tak kremowa, tak zmysłowa”.

Agencja PZL jest odpowiedzialna za strategię komunikacji i kreację kampanii, w ramach której przygotowała spoty video: 30”, 2x15” oraz 6” z przeznaczeniem do emisji w stacjach TV oraz w digitalu.

Ktio odpowiada za kampanię jogurtu ZOTT Finezja?

Z ramienia PZL nad projektem pracowali: zespół kreatywny w składzie: Agnieszka Żylińska-Rękas (Senior Art. Directorka), Marcin Jagnus (Senior Copywriter), Dominik Turek (Associate Creative Director); producentka: Magdalena Brauer;
dział obsługi klienta: Ola Łukasik (Account Mangerka), Magdalena Sobota (Client Service Directorka), Przemek Wachowski (New Business Director).

Spoty wyreżyserował Michał Sabliński. Za produkcję odpowiadam dom produkcyjny Bomaye, podstprodukcją zajął się Televisor, a udźwiękowieniem Ztudio. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).