Cykl Kino na Obcasach w Multikinie powrócił z ośmioma sponsorami

Kino na Obcasach, fot.: materiały prasowe

Modivo, Coca-Cola, HP, RTV Euro AGD, Haier, Ziaja, eobuwie.pl oraz Storytel zostali sponsorami cyklu „Kino na Obcasach”, który 12 kwietnia powrócił do kin sieci Multikino. Pierwszym filmem, który zobaczyły uczestniczki był przedpremierowy pokaz „Skołowanych”. Kolejna edycja już 15 maja z pokazem filmu „Miłość na nowo”.

Po przerwie do kin sieci Multikino, powrócił projekt „Kino na Obcasach” - propozycja na spędzenie wolnego wieczoru w kinie z przyjaciółkami, koleżankami z pracy lub członkiniami rodziny. Od kwietnia, raz w miesiącu uczestnicząc w seansie filmowym można poznać nowych ludzi oraz oglądać produkcje na wielkim ekranie.
„Kino na Obcasach w nowej odsłonie wystartowało 12 kwietnia, a pierwszym filmem była komedia romantyczna „Skołowani”. Podczas drugiego spotkania w ramach projektu, 15 maja odbędzie się przedpremierowy pokaz filmu „Miłość na nowo”.
Projekty specjalne, takie jak „Kino na Obcasach” pozwalają na dotarcie do konkretnej grupy docelowej. Sponsorzy, którzy zaangażowali się w filmowy cykl przygotowali dla osób uczestniczących w wydarzeniu prezenty. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi z wybraną marką, który był wzmocniony kampanią na kinowym ekranie, a następnie został zwieńczony seansem filmowym budzącym pozytywne emocje, uczestniczki będę miały również dobre skojarzenia z poszczególnymi brandami i lepiej je zapamiętają, co może przełożyć się na ich decyzje zakupowe." – wyjaśnia Joanna Oczkowska, Dyrektor Sprzedaży Multikino Media.

Na uczestniczki kwietniowego „Kina na Obcasach” czekały między innymi: kosmetyki marki Ziaja z serii witamina C.B3 niacynamid oraz linii słony karmel, bony o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Modivo, bony o wartości 500 zł na blefaroplastykę powiek od Sharley, bony rabatowe 10% od HP na zakup laptopów z rodziny Envy i Spectre w sklepach Euro RTV AGD, 10% na 1 produkt marki Haier w RTV EURO AGD, półroczna prenumeratę miesięcznika Zwierciadło, miesięczny dostęp do aplikacji Storytel, vouchery o wartości 230 zł do Depil Concept, bony rabatowe od firmy Ania Kruk, suplement diety Laboteq i Hydrominum oraz FuzeTea.

"Poza stałymi sponsorami w każdym miesiącu wydarzenie ma również swoich nowych partnerów, który mogą pojawić się tylko jednorazowo lub kontynuować współpracę. Na przykład kwietniu partnerami cyklu „Kino na Obcasach” byli: Depil Concept, Clarins, Laboteq, Hydrominum, Ania Kruk i Sharley. Część firm będzie obecna również w majowej edycji." –dodaje Oczkowska.
Patronami medialnymi cyklicznych pokazów dla kobiet są: Zwierciadło i Sens. Miesięcznik „Zwierciadło" to magazyn dla kobiet. Co miesiąc proponuje wywiady, teksty o psychologii, relacjach i zdrowiu, sesje i fotoreportaże ze świata. To kultura w wydaniu Zwierciadlo.pl

Komentarze

Powiązane

27.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.
27.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Polsat partnerem II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki
Polsat Sport i Grupa Polsat Plus to główni partnerzy medialni drugiej edycji Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbędzie się w Zakopanem w dniach 26 – 28 września br. Moderatorami kilku paneli dyskusyjnych będą dziennikarze i komentatorzy Polsatu Sport.
27.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka awansuje w Social Lama
Na początku września br., Lidia Święcka awansowała w agencji Social Lama na stanowisko Social Media Specialist.
26.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w najnowszej akcji
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
26.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 
26.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
26.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
26.09.23, 11:00
| reklama & PR » informacje
Nikon sponsorem Międzynarodowego Festiwalu Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” 2023
Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej „Dzikie, piękne, polskie”, do którego zgłoszenia przyjmowane są do 30 września br. 
26.09.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Łowcy.B w kampanii wizerunkowej Focus Park z Rybnika
Centrum Handlowe Focus Park w Rybniku rozpoczęło kampanię, której głównymi bohaterami są członkowie kabaretu Łowcy.B. Po raz pierwszy, grupa podjęła długofalową współpracę wizerunkową z centrum handlowym. 
26.09.23, 07:00
| reklama & PR » informacje
Grupa RMF podwyższa ceny reklam na listopad i grudzień
Grupa RMF ogłosiła nowe cenniki reklam, kótre będą obowiązywały od 6 listopada do 31 grudnia 2023 r. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 4,9 proc.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 26.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.