19.04.23, 06:30

WIADOMO*STUDIO odpowiedzialne za strategię dla marki parasolowej Dan Cake

Logotypy marek, fot.: materiały prasowe

Wyodrębnione ze struktur agencji 19 Południk studio strategiczne WIADOMO*STUDIO, stworzy kompleksową strategię rozwoju dla parasolowej marki Dan Cake. Prace rozpoczęły się z początkiem kwietnia br. i potrwają kilka miesięcy.

WIADOMO*STUDIO realizuje pogłębione projekty konsultingowe na styku obszaru biznesu i komunikacji. Zespół, który tworzą Radek Grzybowski oraz Barbara Szatanik, wspiera w obszarze strategicznym klientów agencji 19 Południk oraz przeprowadza swoje działania dla takich firm takich jak Philip Morris Polska czy Dan Cake Polonia.

Istotą działania WIADOMO*STUDIO jest współtworzenie z naszymi klientami przewag konkurencyjnych na rynku, na którym operują. Celem jest zwiększanie wartości ich biznesu w sposób zrównoważony i trwały. Komunikacja jest do tego istotnym, ale nie jedynym narzędziem, szczególnie gdy dochodzimy z naszymi klientami do źródła problemu, z którym się mierzą” – mówi Radek Grzybowski, strategy consultant WIADOMO*STUDIO.

Jednym z pierwszych, projektów studia jest zbudowanie strategii rozwoju marki Dan Cake, uwzględniającej zrewidowanie jej pozycjonowania oraz wyznaczenie kierunku umożliwiającego stabilne zwiększanie jej wartości. Projekt ma nie tylko stać się bazą do odświeżenia dotychczasowej komunikacji, ale również być podwaliną do spójnego rozszerzania portfolio o kolejne pozycje produktowe oraz potencjalnej ekspansji terytorialnej marki.

Od ponad pięciu lat prowadzimy usystematyzowane działania komunikacyjne skierowane do konsumentów. Ewolucja platformy marketingowej marki Dan Cake w kierunku benefitów wyrażonych przez ideę „Daj Sobie Czas” pozwoliła nam eksplorować zupełnie nowe pokłady narracji i skuteczniej adresować potrzeby różnych grup konsumentów, również tych potencjalnych. Doświadczenia ostatnich, burzliwych kilkunastu miesięcy i nowe perspektywy dla rozwoju marki w Polsce i krajach ościennych, skłoniły nas do pochylenia się nad całością architektury komunikacji marki i pogłębienia wiedzy na temat jej percepcji w całej rozciągłości oferowanych grup produktowych” – mówi Wiktor Kowalski, brand manager Dan Cake Polonia. „Zadanie powierzone zostało zaufanym partnerom, z którymi współpracujemy od lat i cenionym w obszarze analiz marketingowych nowym podmiotom, które wspomogą nas w tym procesie” – dodaje Kowalski.

Projekt zakłada kompleksową analizę rynku, odbiorców i konkurencji. Badania rynkowe przeprowadzą dwa podmioty badawcze – IMAS, który będzie odpowiedzialny za obszar badań jakościowych i ilościowych, oraz Semiotic Solutions, który zrealizuje kilkuetapowe badania semiotyczne kategorii i kodów kulturowych stojących za referencyjnym obszarem produktowym.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).