27.04.23, 07:30
Lato niejeden ma smak. Płodni współpracę realizują kampanię marki Miłosław z Robertem Makłowiczem
Agencja kreatywnego marketingu Płodni pracuje dla marki Miłosław, należącej do Browaru Fortuna. W ramach współpracy realizuje kampanię z udziałem Roberta Makłowicza.
Kampania pod hasłem „Lato niejeden ma smak”, która właśnie wystartowała, promuje dwa piwa z portfolio marki Miłosław – drugą edycję ArcyIPA i premierową edycję ArcyAPA.
Agencja Płodni odpowiada za całościową realizację kampanii – od wypracowania idei kreatywnej i koncepcji działań po kompleksową egzekucję, uwzględniając stworzenie key visuala, produkcję spotów video i sesji fotograficznej, outdoor, komunikację w social media (w tym tworzenie contentu, działania performance i aktywacje konkursowe), a także aktywności z influencerami.
„Przy wypracowywaniu idei kreatywnej musieliśmy rozpatrzyć kilka czynników: charakterystykę marki Miłosław, którą cechuje nietypowe podejście do browarnictwa, odbiór kampanii Miłosław x Makłowicz dla poprzedniej edycji piwa ArcyIPA, wprowadzaną w tym roku nowość w postaci ArcyAPA, a także pozycję Roberta Makłowicza, we współpracy z którym miłosławscy piwowarzy warzą wspomniane piwa i który sygnuje je swoim nazwiskiem. Wyzwaniem było dla nas znalezienie wspólnego mianownika, który będzie naturalny i połączy wszystkie te aspekty. Postawiliśmy na trop smaku – bo przecież o to chodzi w piwach Miłosław, ale też z tym kojarzy się Robert Makłowicz – z tym, by cieszyć się smakiem. W przypadku naszej kampanii – smakiem lata. I to niejednym. Z dobrej idei wyszliśmy do naturalnej opowieści o piwie, wykorzystując krasomówcze zdolności pana Roberta i zaufanie do jego poczucia smaku” – mówi Jakub Chilimończyk, Head of Copywriting Team w Agencji Płodni.
„Uchwycenie idei kreatywnej w obrazie było kluczowe z prostego powodu – piwo też kupujemy oczami. Stworzenie wizualnej obietnicy lata, nawiązanie do chorwackiej Dalmacji, włoskiego Piemontu, podróży poprzez smak piwa – to były wyznaczniki przy tworzeniu key visuala naszej kampanii. To wszystko musiało być odpowiednio okraszone clue produktów – chorwackimi mandarynkami w przypadku ArcyIPA oraz włoskimi ziołami do wermutu w przypadku ArcyAPA. Stworzyliśmy spójną koncepcję, która łączy smaki i pomysły marki Miłosław, postać Roberta Makłowicza i wakacyjny klimat” – dodaje Wojciech Franka, Art Director w Agencji Płodni.
Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze