27.04.23, 07:30

Lato niejeden ma smak. Płodni współpracę realizują kampanię marki Miłosław z Robertem Makłowiczem

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Agencja kreatywnego marketingu Płodni pracuje dla marki Miłosław, należącej do Browaru Fortuna. W ramach współpracy realizuje kampanię z udziałem Roberta Makłowicza.

Kampania pod hasłem „Lato niejeden ma smak”, która właśnie wystartowała, promuje dwa piwa z portfolio marki Miłosław – drugą edycję ArcyIPA i premierową edycję ArcyAPA.

Agencja Płodni odpowiada za całościową realizację kampanii – od wypracowania idei kreatywnej i koncepcji działań po kompleksową egzekucję, uwzględniając stworzenie key visuala, produkcję spotów video i sesji fotograficznej, outdoor, komunikację w social media (w tym tworzenie contentu, działania performance i aktywacje konkursowe), a także aktywności z influencerami.

Przy wypracowywaniu idei kreatywnej musieliśmy rozpatrzyć kilka czynników: charakterystykę marki Miłosław, którą cechuje nietypowe podejście do browarnictwa, odbiór kampanii Miłosław x Makłowicz dla poprzedniej edycji piwa ArcyIPA, wprowadzaną w tym roku nowość w postaci ArcyAPA, a także pozycję Roberta Makłowicza, we współpracy z którym miłosławscy piwowarzy warzą wspomniane piwa i który sygnuje je swoim nazwiskiem. Wyzwaniem było dla nas znalezienie wspólnego mianownika, który będzie naturalny i połączy wszystkie te aspekty. Postawiliśmy na trop smaku – bo przecież o to chodzi w piwach Miłosław, ale też z tym kojarzy się Robert Makłowicz – z tym, by cieszyć się smakiem. W przypadku naszej kampanii – smakiem lata. I to niejednym. Z dobrej idei wyszliśmy do naturalnej opowieści o piwie, wykorzystując krasomówcze zdolności pana Roberta i zaufanie do jego poczucia smaku” – mówi Jakub Chilimończyk, Head of Copywriting Team w Agencji Płodni.

Uchwycenie idei kreatywnej w obrazie było kluczowe z prostego powodu – piwo też kupujemy oczami. Stworzenie wizualnej obietnicy lata, nawiązanie do chorwackiej Dalmacji, włoskiego Piemontu, podróży poprzez smak piwa – to były wyznaczniki przy tworzeniu key visuala naszej kampanii. To wszystko musiało być odpowiednio okraszone clue produktów – chorwackimi mandarynkami w przypadku ArcyIPA oraz włoskimi ziołami do wermutu w przypadku ArcyAPA. Stworzyliśmy spójną koncepcję, która łączy smaki i pomysły marki Miłosław, postać Roberta Makłowicza i wakacyjny klimat” – dodaje Wojciech Franka, Art Director w Agencji Płodni.

Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).