08.05.23, 17:22

W toalecie zawsze w duecie. Kampania marki Velvet

KV kampanii marki Velvet, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania promująca nawilżany oraz suchy papier toaletowy marki Velvet, której autorem jest agencja Communication Unlimited.

W reklamie Velvet widzowie mogą zobaczyć zieloną sławojkę z charakterystycznym otworem w kształcie serca w drzwiach. „Sławojka kojarzy się również z przyrodą i naturą, czyli ważnymi dla marki Velvet wartościami. U osób starszych wywołuje sentymentalne skojarzenia, a dla młodych jest ciekawym prototypem współczesnych ToiToi. Większość podobnych produktów reklamowana jest w nowoczesnych łazienkach. My użyliśmy sławojki, aby nasz przekaz przykuwał uwagę i był bardziej wyrazisty” – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director i Partnera w agencji Communication Unlimited.

Celem reklamy jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po nowoczesny, podwójny standard higieny i świeżości po każdym skorzystaniu z toalety. Spot reklamowy opowiada o komplementarności obu produktów, a jego dopełnieniem jest hasło „Velvet w toalecie zawsze w duecie” z reklamowym twistem w interpretacji.

W kampanii „Velvet w toalecie zawsze w duecie” nawiązano również do „toaletowych wyznań i sekretów” zdobiących zazwyczaj ściany toalet. Tak powstało „papierowe równanie świeżości”, czyli papier toaletowy suchy + papier nawilżany = serce w sławojce, które jednoznacznie sugeruje, jakich produktów warto używać.

Najnowsza kampania Velvet ruszyła 4 maja br. i jest obecna w digitalu, w najbardziej popularnych portalach informacyjnych, sprzedażowych, tematycznych oraz lifestylowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram i Tik Tok). Za strategię kampanii, koncepcję, kreację, realizację oraz zakup mediów odpowiada agencja Communication Unlimited.

Komentarze

Powiązane

10.11.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Taka zupa to konkret! Kampania marki Winiary
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty, które są promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
09.11.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson, jeden z najbardziej popularnych raperów w Polsce dołączył do rodziny Monster Energy i został ambasadorem amerykańskiej marki napojów energetycznych.
09.11.24, 12:18
| reklama & PR » informacje
Agencja Płodni przygotowała key Visual dla usługi Zdrowa Firma Medicover
Agencja kreatywnego marketingu Płodni zaprojektowała nowy key visual dla usługi Zdrowa Firma Medicover, kompleksowego rozwiązania dla firm.
08.11.24, 20:25
| reklama & PR » informacje
PepsiCo promuje pikantne przekąski Flamin' Hot na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował przeznaczoną na platformę Spotify kampanię dla Flamin' Hot (PepsiCo), linii pikantnych przekąsek. Kampania ma koncentrować się na podkreślaniu bliskiej współpracy Flamin' Hot z raperem Kinnim Zimmerem. 
08.11.24, 16:22
| reklama & PR » informacje
Linkleaders pro bono wspiera Fundację DOBROdzieje się
Agencja PR i EB Linkleaders w ramach współpracy pro bono wspiera działania Fundacji DOBROdzieje się.
08.11.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Joanna Lenart awansuje w strukturach Growth Team Zenith
Joanna Lenart awansowała na stanowisko Biddable Director w zespole Growth Team agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe).
08.11.24, 10:45
| reklama & PR » informacje
Kampania Mowi online i offline. Strona internetowa marki ma przypominać aplikację randkową
Agencja mediowa Mediaplus realizuje dla marki Mowi kampanię, która ma budować świadomości marki i produktów Mowi Wrap, przekąsek na każdą okazję. Działania realizowane są online i offline we współpracy ze spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
08.11.24, 09:30
| reklama & PR » ludzie
Kamil Dąbrowski w Biura Reklamy Wirtualnej Polski. Zmiany i awanse w zespole
Biuro Reklamy Wirtualnej Polski pracuje od listopada br. w zmienionej strukturze. Do zespołu dołączył Kamil Dąbrowski, który objął stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży agencyjnej. Rafał Durlik został dyrektorem departamentu klientów strategicznych, a Bartosz Konieczny awansował na stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży regionalnej.
08.11.24, 08:02
| reklama & PR » informacje
Tutti Colori i Il Punto klientami agencji more
Do grona klientów agencji more dołącza Tutti Colori (sieć włoskich pizzerii) oraz Il Punto (restauracja z kuchnią neapolitańską).
07.11.24, 19:29
| reklama & PR » informacje
Odcienie Zdrowia. Kampania Teva Pharmaceuticals
Teva Pharmaceuticals rozpoczęła kampanię, która dzięki czterem specjalnym spotom ma zwracać uwagę na Odcienie Zdrowia i wyjątkowe wsparcie dla pacjentów, jakie zapewnia ta platforma.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.