08.05.23, 17:22
W toalecie zawsze w duecie. Kampania marki Velvet
Ruszyła kampania promująca nawilżany oraz suchy papier toaletowy marki Velvet, której autorem jest agencja Communication Unlimited.
W reklamie Velvet widzowie mogą zobaczyć zieloną sławojkę z charakterystycznym otworem w kształcie serca w drzwiach. „Sławojka kojarzy się również z przyrodą i naturą, czyli ważnymi dla marki Velvet wartościami. U osób starszych wywołuje sentymentalne skojarzenia, a dla młodych jest ciekawym prototypem współczesnych ToiToi. Większość podobnych produktów reklamowana jest w nowoczesnych łazienkach. My użyliśmy sławojki, aby nasz przekaz przykuwał uwagę i był bardziej wyrazisty” – mówi Kinga Jasnowska – Sobula, Account Director i Partnera w agencji Communication Unlimited.
Celem reklamy jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po nowoczesny, podwójny standard higieny i świeżości po każdym skorzystaniu z toalety. Spot reklamowy opowiada o komplementarności obu produktów, a jego dopełnieniem jest hasło „Velvet w toalecie zawsze w duecie” z reklamowym twistem w interpretacji.
W kampanii „Velvet w toalecie zawsze w duecie” nawiązano również do „toaletowych wyznań i sekretów” zdobiących zazwyczaj ściany toalet. Tak powstało „papierowe równanie świeżości”, czyli papier toaletowy suchy + papier nawilżany = serce w sławojce, które jednoznacznie sugeruje, jakich produktów warto używać.
Najnowsza kampania Velvet ruszyła 4 maja br. i jest obecna w digitalu, w najbardziej popularnych portalach informacyjnych, sprzedażowych, tematycznych oraz lifestylowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram i Tik Tok). Za strategię kampanii, koncepcję, kreację, realizację oraz zakup mediów odpowiada agencja Communication Unlimited.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze