26.05.23, 15:13

Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay

Plakat kampanii rebrandingu Autopay, fot.: materiały prasowe

Firma Blue Media działająca na poslkim rynku płatniczym, rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.

Blue Media istnieje od 1999 r. Spółka jako pierwsza w Polsce, wprowadzała rozwiązania finansowe, które dziś wydają się oczywiste: doładowania telefonów komórkowych online (2002 r.), szybkie płatności za rachunki przez internet (2011 r.), system przelewów międzybankowych BlueCash (2011 r.), czy automatyczne płatności na autostradach przy pomocy aplikacji Autopay (2019 r.). Misją nowej marki Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami - odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji.

"Autopay ma stać się w przyszłości synonimem łatwych, niemal automatycznych płatności. W nowym designie marki połączyliśmy kształt litery "A" z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów. Nowy Autopay to marka płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, nie wymagających wysiłku. Klasycznie finansowa, niebieska kolorystyka znana z marki Blue Media została przełamana energetyczną, pistacjową zielenią. Nowy język graficzny Autopay powiększa markę, dodaje digitalowego charakteru i pozwala bez kompleksów konkurować z największymi fintechami na rynku" – podkreśla Andrzej Rozen, Chief Strategy Officer, BNA.

"Rebranding objął nie tylko to, co widoczne dla oka - wniósł też zmiany w sposobie komunikacji marki z otoczeniem. Nowa misja - usuwanie barier stojących na drodze do realizacji planów konsumentów - oznaczała konieczność przygotowania nowej strategii komunikacji, ale też nowe komunikacyjne możliwości. Przez osiem ostatnich lat odpowiadaliśmy za komunikację marki Blue Media. Towarzyszyliśmy klientowi i rozwijaliśmy się wraz z nim. Z autentycznym zapałem podeszliśmy do przygotowania nowej strategii w tym obszarze" - dodaje Zuzanna Szybisty, współzarządzająca agencją PR Profeina.

Docelowo pod nową marką parasolową Autopay działać będą: Blue Media, Autopay Mobility oraz niemiecka spółka Autopay GmbH.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.