26.05.23, 15:13
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media działająca na poslkim rynku płatniczym, rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
Blue Media istnieje od 1999 r. Spółka jako pierwsza w Polsce, wprowadzała rozwiązania finansowe, które dziś wydają się oczywiste: doładowania telefonów komórkowych online (2002 r.), szybkie płatności za rachunki przez internet (2011 r.), system przelewów międzybankowych BlueCash (2011 r.), czy automatyczne płatności na autostradach przy pomocy aplikacji Autopay (2019 r.). Misją nowej marki Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami - odnalezienie nowego poziomu wygody, intuicyjności, automatyzacji.
"Autopay ma stać się w przyszłości synonimem łatwych, niemal automatycznych płatności. W nowym designie marki połączyliśmy kształt litery "A" z uniwersalnym symbolem przełącznika, znanym z aplikacyjnych interfejsów. Nowy Autopay to marka płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, nie wymagających wysiłku. Klasycznie finansowa, niebieska kolorystyka znana z marki Blue Media została przełamana energetyczną, pistacjową zielenią. Nowy język graficzny Autopay powiększa markę, dodaje digitalowego charakteru i pozwala bez kompleksów konkurować z największymi fintechami na rynku" – podkreśla Andrzej Rozen, Chief Strategy Officer, BNA.
"Rebranding objął nie tylko to, co widoczne dla oka - wniósł też zmiany w sposobie komunikacji marki z otoczeniem. Nowa misja - usuwanie barier stojących na drodze do realizacji planów konsumentów - oznaczała konieczność przygotowania nowej strategii komunikacji, ale też nowe komunikacyjne możliwości. Przez osiem ostatnich lat odpowiadaliśmy za komunikację marki Blue Media. Towarzyszyliśmy klientowi i rozwijaliśmy się wraz z nim. Z autentycznym zapałem podeszliśmy do przygotowania nowej strategii w tym obszarze" - dodaje Zuzanna Szybisty, współzarządzająca agencją PR Profeina.
Docelowo pod nową marką parasolową Autopay działać będą: Blue Media, Autopay Mobility oraz niemiecka spółka Autopay GmbH.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze