13.06.23, 15:15
Nestea przyciąga radość. Międzynarodowa kampania Nestea
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania Nestea (Maspex). Nowa komunikacja marki ma odrywać ludzi od codziennego pośpiechu, pozwalając im na beztroską chwilę pełną radości.
„Nestea przyciąga radość” to motyw przewodni międzynarodowej kampanii marki, który ma pokazywać, jak kultowa Nestea staje się magnesem dla wszystkiego, co sprawia radość. Pełna humoru i zabawnej atmosfery komunikacja, ma wpisywać się w rozrywkowy charakter platform takich jak Youtube, TikTok czy Meta, a jej przekaz pojawi się również na nośnikach typu outdoor. Poza Polską, kampania będzie realizowana również w Rumunii, Bułgarii, Czechach i na Słowacji oraz na Węgrzech.
Za kampanię marki Nestea odpowiadają takie agencje jak: Publicis (pomysł i nadzór produkcyjny), Moon Films (produkcja),
Xantus (postprodukcja), DDOB (kampania z influencerami), Dział Graficzny Maspex (OOH). Zakupem mediów zajął się Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze