19.06.23, 19:38
Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski w kampanii marki Tyskie
W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, do grona ambasadorów marki Tyskie dołączył duet znanych komentatorów sportowych.
Od 16 czerwca br. głównymi bohaterami komunikacji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej będą dziennikarze - Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. „Darek i Mati są jak jin i jang. Chyba pierwszy raz możemy zobaczyć ich razem w akcji w takim wymiarze, i muszę przyznać, że jest to elektryzujące przejście na TY” – mówi Tycjan Lewandowski, brand director Tyskie.
Duet jest znany Polakom z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego sportu. Na przykładzie tej pary Tyskie chce zachęcić odbiorców do przyglądania się relacjom i refleksji – czy wspólna pasja pomaga być na TY mimo różnicy stylów i pokoleń. „Komentatorskie legendy – Darek i Mateusz w prawdziwej relacji, która jest jak dobry mecz, w naturalny sposób przybliżają ideę Tyskiego. Po prostu są sobą i są na TY. Jestem przekonany, że Polacy pokochają tę parę” – podkreśla Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskie.
Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa – reżyser i współscenarzysta komediodramatu „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa”, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów zajmuje się Agencja Mediowa Zenith.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze