19.06.23, 19:38

Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski w kampanii marki Tyskie

Prezentacja KV kampanii marki Tyskie, fot.: materiały prasowe

W najnowszej odsłonie platformy komunikacyjnej „Jesteśmy na TY”, do grona ambasadorów marki Tyskie dołączył duet znanych komentatorów sportowych.

Od 16 czerwca br. głównymi bohaterami komunikacji marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej będą dziennikarze - Mateusz Borek i Dariusz Szpakowski. „Darek i Mati są jak jin i jang. Chyba pierwszy raz możemy zobaczyć ich razem w akcji w takim wymiarze, i muszę przyznać, że jest to elektryzujące przejście na TY” – mówi Tycjan Lewandowski, brand director Tyskie.

Duet jest znany Polakom z najważniejszych wydarzeń w historii polskiego sportu. Na przykładzie tej pary Tyskie chce zachęcić odbiorców do przyglądania się relacjom i refleksji – czy wspólna pasja pomaga być na TY mimo różnicy stylów i pokoleń. „Komentatorskie legendy – Darek i Mateusz w prawdziwej relacji, która jest jak dobry mecz, w naturalny sposób przybliżają ideę Tyskiego. Po prostu są sobą i są na TY. Jestem przekonany, że Polacy pokochają tę parę” – podkreśla Paweł Drubkowski, senior brand manager Tyskie.

Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa – reżyser i współscenarzysta komediodramatu „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa”, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Mikołaj Syguda. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów zajmuje się Agencja Mediowa Zenith.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).