30.06.23, 13:30

Rozkręć się z Twisterem. Marka wesprze młode talenty

KV kampanii marki Twister, fot.: materiały prasowe

Marka Twister prowadzi aktywację skierowaną do nastolatków i rodziców. Akcja „Rozkręć się z Twisterem” ma wspierać młode talenty. Kampania odbywa się z udziałem TikTokerów, a partnerami akcji jest sieć sklepów Żabka oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

W TikTok’owym konkursie Twistera, skierowanym do osób powyżej 16. roku życia, uczestnicy mogą rozwijać pasję i zdobywać rozpoznawalność w sieci. Do wyboru czeka siedem kategorii, a wśród nich m.in. muzyka, make-up, sport czy taniec. By wziąć udział w akcji, odbiorcy muszą kupić dowolny smak loda Twister w sklepach Żabka, zachować paragon i nagrać wideo prezentujące swój talent w jednej z kategorii, w odpowiedzi na wyzwania rzucone przez naszych influencerów. Następnie wgrać ją na stronę akcji. 10 groszy z każdej transakcji trafia do Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, której misją jest m.in. szerzenie świadomości o mowie nienawiści.

Ambasadorami akcji są TikTokerzy: Sylwia Lipka, Łukasz Chwieduk, Klaudia Kempska, Adam Mirek, Klaudia Bieszcz i Kamil Szpejenkowski. Na ich profilach rozgrywa się konkurs, który wyłoni siedmiu zwycięzców – uczestników Twister Camp, czyli edukacyjnych warsztatów w Warszawie.

25 sierpnia podczas Twister Camp twórcy opowiedzą o własnych początkach w sieci, przekażą wskazówki, jak rozwijać konkretne pasje i zdradzą sekret atrakcyjnego contentu. To także tam odbędzie się finał zbiórki na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Marka Twister została także partnerem tegorocznego eventu Digital Youth Forum, organizowanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Motywem przewodnim wydarzenia był odpowiedzialny rozwój – kreatywne i bezpieczne korzystanie z sieci. 6 czerwca w rolę prelegenta wcielił się TikToker i ambasador „Rozkręć się z Twisterem”, Łukasz Chwieduk.

Kto odpowiada za akcję marki Twister?

Konkurs „Rozkręć się z Twisterem” trwa do 23 lipca. Za strategię, ideę kreatywną, wdrożenie kampanii i przeprowadzenie konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za zakup mediów – dom mediowy Mindshare.

Komentarze

Powiązane

23.06.24, 20:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
CANAL+ promuje serial Prosta sprawa
Rozpoczęły się działania promujące nowy serial oryginalny Canal+, bazujący na bestsellerowej powieści Wojciecha Chmielarza „Prosta Sprawa”. Za kampanię odpowiada zespół Havas Play (Havas Media Network).
23.06.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
23.06.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Chromatique wygrał przetargi trzech marek należących do firmy Henkel
W maju br. agencja Chromatique wygrała przetargi firmy Henkel na współpracę projektową dla marek Somat i Perwoll, oraz realizację projektu dla marki E.
23.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Załatw to w Żabce. Sieć reklamuje swoje usługi
5 czerwca br. Żabka rozpoczęła kampanię pod hasłem: „Załatw to w Żabce”. Celem akcji jest przybliżenie klientom dostępnych usług, jakie oferuje sieć sklepów Żabka. Kampania będzie prowadzona, m.in. w telewizji, radiu, internecie oraz w sklepach i w aplikacji Żappka.
22.06.24, 22:00
| reklama & PR » informacje
Marka 4MOVE wspiera reprezentację Polski
Producent napojów izotonicznych 4MOVE został oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Marka zadba o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024.
22.06.24, 14:38
| reklama & PR » informacje
Komfort wybiera Labcon do działań advocacy
Sieć sklepów Komfort rozpoczęło współpracę z agencją relevant stories Labcon, należącą do grupy marketingowo-technologicznej Group One. 
22.06.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Garnier promuje saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch
Agencja VML realizuje dla Garnier, marki L’Oréal, kampanię launchującą uniwersalne saszetki koloryzujące Color Shampoo Retouch.
21.06.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Szymon Marciniak ambasadorem marki Aluprof
Szymon Marciniak, międzynarodowy sędzia piłkarski, został ambasadorem marki Aluprof – dostawcy innowacyjnych systemów aluminiowych przeznaczonych do produkcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. 
21.06.24, 18:15
| reklama & PR » ludzie
Kuba Piotrkowicz nowym prezesem Going
Od czerwca 2024 r. spółka Going. ma nowego prezesa. Kuba Piotrkowicz w nowej roli będzie odpowiadał za strategię rozwoju platformy biletowej, jak i poszerzenie działalności o nowe segmenty i usługi.
21.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Good One PR członkiem ZFPR
Do Związku Firm Public Relations dołączyła agencja Good One PR. To kolejna firma, która będzie współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 24.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.