28.07.23, 12:23

Ekstraklasa gra dalej z PKO Bankiem Polskim i marką LOTTO

Ekstraklasa dalej współpracuje z PKO Bank Polski, fot.: materiały prasowe

Ekstraklasa SA będzie dalej współpracować z Partnerami PKO Bankiem Polskim i Totalizatorem Sportowym, z którymi zawarła nowe umowy sponsorskie. W efekcie bank pozostanie partnerem tytularnym, a marka LOTTO partnerem głównym ligowych rozgrywek.

Partnerzy Ekstraklasy będą korzystać z szerokich świadczeń promocyjnych oraz umacniać swój wizerunek jako instytucji zaangażowanych w rozwój polskiego futbolu, wsparcie talentów piłkarskich oraz propagowanie sportu wśród dzieci i młodzieży. Nowe umowy z PKO Bankiem Polskim i marką LOTTO oznaczają także dodatkowe wpływy finansowe dla ligi.

"Niezwykle cieszy nas decyzja o kontynuacji współpracy z ligą tak silnych marek jak PKO Bank Polski i LOTTO. Dla Ekstraklasy oznacza to dynamiczny rozwój w wielu wymiarach. Nasza współpraca ukierunkowana jest bowiem także na wspieranie sportowego rozwoju młodych piłkarskich talentów. Wspólnie realizujemy też szereg innowacyjnych działań oraz akcji integrujących społeczność kibicowską. Przedłużenie współpracy z naszymi partnerami, tytularnym i głównym, to też potwierdzenie efektywności prowadzonych dotychczas działań i unikatowych możliwości promocji, jakie daje współpraca z ligą. Ekstraklasa z milionową widownią telewizyjną w każdej kolejce, rosnącą liczbą odbiorców w internecie oraz milionami kibiców na trybunach to ogromny potencjał. Jestem przekonany, że czeka nas dużo wspólnych emocjonujących projektów, wspierających zarówno polską piłkę, jak i wizerunek marek PKO Banku Polskiego oraz LOTTO" - mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy SA.

"Kontynuujemy nasze zaangażowanie jako Partner Tytularny rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. To jeden z naszych wyjątkowych projektów sponsorskich, gdzie sport łączy się z biznesem. Chcemy nadal wykorzystywać potencjał PKO Banku Polskiego jako mecenasa piłki nożnej, rozwijać dotychczasowe projekty, które wprowadziliśmy do ligi oraz naszą współpracę z klubami. Oficjalna Karta Ekstraklasy, Kanapa Kibica czy Program partnerski w klubach to działania, które są już na stałe kojarzone z naszym zaangażowaniem w Ekstraklasę. Nadal widzimy też duży potencjał w stawianiu na rozwój młodych piłkarskich talentów. Wierzymy, że nasz wkład, nie tylko finansowy, przyniesie korzyści zarówno klubom, zawodnikom i samym kibicom i przyczyni się do rozwoju polskiej piłki "– mówi Dariusz Szwed, wiceprezes zarządu PKO Banku Polskiego kierujący pracami zarządu.

Logo banku dalej w oficjalnym logo

PKO Banku Polskiego logo pozostanie w oficjalnym logo i nazwie rozgrywek. Bank będzie obecny, m.in. na grafikach podczas transmisji 306 meczów w sezonie, w brandingu na stadionach 18 klubów oraz na rękawkach koszulek piłkarzy. Przedłużenie współpracy oznacza kontynuację projektów specjalnych, promujących młodych zawodników oraz integrujących kibiców. Ekstraklasa będzie wspierać działania PKO Banku Polskiego skierowane zarówno do klubów, kibiców, obecnych jak i nowych klientów banku.

"Totalizator Sportowy wspiera piłkarską Ekstraklasę od blisko dekady. Dzięki temu doskonale rozumiemy swoje potrzeby biznesowe, a nasze partnerstwo jest stabilne i silne. Współpraca ta to dla nas jedna z form komunikacji marki z klientami, w której łączymy produkty LOTTO z radością wygrywania, kumulacją sportowych emocji i wsparciem sportu. Ponadto oba podmioty przez te lata znacznie się rozwinęły i dostosowały do obecnych czasów. Wskazuje na to chociażby obecność LOTTO w oficjalnej aplikacji Ekstraklasy i wirtualnej grze Fantasy Ekstraklasa. To działania bliskie naszej firmie, która przeszła transformację technologiczną, dzięki czemu świetnie odnajduje się w środowisku rozwiązań mobilnych i cyfrowych. Długofalowość, zaufanie i otwarcie na nowe wyzwania sprawiły, że od lat działamy razem i wygrywamy razem" – mówi Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

LOTTO będzie eksponowane na koszulkach meczowych wszystkich klubów Ekstraklasy, w grafikach podczas transmisji oraz na stadionach. Ekstraklasa będzie promować LOTTO na oficjalnej stronie internetowej ligi i w kanałach social media. LOTTO pozostanie partnerem aplikacji mobilnej ligi i partnerem tytularnym gry Fantasy Ekstraklasa. W ramach Fantasy Ekstraklasa ligowa spółka wspólnie z Totalizatorem Sportowym będzie przyznawać nagrody – Numer Miesiąca i Numer Sezonu dla wyróżniających się piłkarzy.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).