03.08.23, 09:51
Łukasz Zarębski awansuje w Cut The Mustard
Łukasz Zarębski objął funkcję dyrektora operacyjnego w agencji Cut The Mustard. To nowe stanowisko w firmie. Będzie on odpowiedzialny za realizację i rozwój strategii biznesowej związanej z budżetem i optymalizację kosztów agencji.
Łukasz Zarębski posiada ponad 11-letnie doświadczenie w branży reklamowo-marketingowej, w tym w komunikacji PR, social media, digital i relacjach influencerskich. Z Cut The Mustard związany jest od sześciu lat, gdzie od 2018 r. pełnił funkcję client service supervisora. Pracował dla takich marek jak Reebok, H&M, Tyskie, Coca-Cola, Lavazza, Klarna, Metaxa, PizzaHut.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze