28.08.23, 10:16
Ty kierujesz, my ogarniamy resztę. Traficar pokazuje odświeża identyfikację wizualną i rusza z kampanią
Traficar, marka działająca w branży carsharingowej, rusza z kampanią marketingową pod hasłem "Ty kierujesz, my ogarniamy resztę”. Jej celem jest odświeżenie kategorii carsharingu na polskim rynku, by ta znów ekscytowała i zyskiwała na popularności. Marka zaprezentowała także nowe logo oraz odświeżyła identyfikację wizualną.
Głównym punktem kampanii jest spot reklamowy, który w humorystyczny sposób pokazuje, jak Traficar towarzyszy konsumentom w ich codziennym życiu. Materiał promocyjny koncentruje się wokół potrzeb klientów, podkreślając znaczącą rolę marki w tworzeniu mobilności, w której to użytkownik jest na 1 miejscu.
Kampania ma skupiać się na wizji użytkowników Traficara jako współwłaścicieli ponad 3 tys. samochodów – od tych osobowych w tym elektryków, po dostawcze. Szerokie spektrum pojazdów sprawia, że każda osoba korzystająca z usługi ma możliwość wyboru spośród różnorodnej gamy aut, dopasowując je do swoich indywidualnych potrzeb, preferencji oraz aktualnej sytuacji.
Marka za pośrednictwem kampanii zachęca do dołączenia do grona współwłaścicieli ponad 3 tys. pojazdów, aby mieć swoich ludzi od ubezpieczeń czy serwisów. Dodatkowo Traficar zmienia logo oraz odświeża identyfikację wizualną.
Kto odpowiada za kampanię amrki Traficar?
Za koncept kampanii oraz działania marketingowe odpowiedzialna jest agencja kreatywna GONG, a za komunikację PR-ową agencja Walk PR. Spot reklamowy wyreżyserował Kordian Kądziela, natomiast za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Neverest Warsaw.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze