10.09.23, 09:00
Uczelnie WSB Merito z kampanią dla Generacji Z
WSB Merito, dawniej Wyższe Szkoły Bankowe, rozpoczęły pierwszą oficjalną kampanię reklamową po rebrandingu, skierowaną do Generacji Z. Agencja Change Serviceplan odpowiada za kreację i produkcję spotu.
Wraz z rozpoczynającym się sezonem "back to university" Uczelnie WSB Merito rozpoczęły komunikację oferty studiów. Kampania reklamowa przedstawia głos Pokolenia Z, które kwestionuje narzucone schematy myślenia o przyszłości. Uczelnie WSB Merito umożliwiają studentom łączenie nauki z pracą i czasem wolnym, bez konieczności dokonywania wyboru między nimi.
W trwającej kampanii, głównym elementem są spoty wideo emitowane na YouTube i w mediach społecznościowych. Działania reklamowe są również prowadzone w radiu. Produkcją spotów wideo zajęło się Easy Hell, a kreacją i nadzorem nad produkcją zajęła się agencja Change Serviceplan należąca do Group One.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze