25.10.23, 19:21
Nowa edycja programu Trzeźwo myślę. Organizowanego przez Carlsberg Polska
Firma Carlsberg Polska ruszyła z nową odsłoną programu społeczno-edukacyjnego promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Trzeźwo myślę”. Działania wspiera marka piwa Carlsberg.
Akcja ma oczywiście skupiać się na kierowcach, do których ma trafić jasny przekaz – „po alkoholu nigdy nie wsiadaj za kierownicę”. Celem działań jest ograniczenie liczby wypadków drogowych powodowanych przez nietrzeźwych kierowców. Partnerem merytorycznym programu jest Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.
„Czerwone światło dla nietrzeźwych kierowców. Zielone dla trzeźwego myślenia” – to nie tylko motyw przewodni tegorocznej odsłony programu „Trzeźwo myślę”, ale i wezwanie do realnych działań. Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że w 2022 r. zanotowano 2248 wypadków, w których uczestniczyli użytkownicy dróg pod wpływem alkoholu. 268 przypadków było śmiertelnych. „Liczba tego typu zdarzeń z roku na rok maleje, ale problem jest nadal poważny. Tylko przez pierwsze sześć miesięcy obecnego roku policjanci zatrzymali ponad 47 tys. nietrzeźwych kierujących. W rozwiązaniu problemu może pomóc systematyczna edukacja i nieustanne uświadamianie konsumentów poprzez akcje edukacyjne, jak ta prowadzona przez Carlsberg Polska” – mówi Dorota Olszewska, Prezes Zarządu Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego.
Program „Trzeźwo Myślę” jest prowadzony przez Carlsberg Polska nieprzerwanie od 2017 r. Jego realizacja wpisuje się w cel „ZERO nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu” strategii zrównoważonego rozwoju „Together Towards ZERO and Beyond”.
Kampania prowadzona jest od 18 października z wykorzystaniem kanałów digital oraz na nośnikach outdoor.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze