25.10.23, 19:21

Nowa edycja programu Trzeźwo myślę. Organizowanego przez Carlsberg Polska

KV kampanii społecznej prowadzonej przez Carlsberg Polska, fot.: materiały prasowe

Firma Carlsberg Polska ruszyła z nową odsłoną programu społeczno-edukacyjnego promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Trzeźwo myślę”. Działania wspiera marka piwa Carlsberg.

Akcja ma oczywiście skupiać się na kierowcach, do których ma trafić jasny przekaz – „po alkoholu nigdy nie wsiadaj za kierownicę”. Celem działań jest ograniczenie liczby wypadków drogowych powodowanych przez nietrzeźwych kierowców. Partnerem merytorycznym programu jest Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

„Czerwone światło dla nietrzeźwych kierowców. Zielone dla trzeźwego myślenia” – to nie tylko motyw przewodni tegorocznej odsłony programu „Trzeźwo myślę”, ale i wezwanie do realnych działań. Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że w 2022 r. zanotowano 2248 wypadków, w których uczestniczyli użytkownicy dróg pod wpływem alkoholu. 268 przypadków było śmiertelnych. „Liczba tego typu zdarzeń z roku na rok maleje, ale problem jest nadal poważny. Tylko przez pierwsze sześć miesięcy obecnego roku policjanci zatrzymali ponad 47 tys. nietrzeźwych kierujących. W rozwiązaniu problemu może pomóc systematyczna edukacja i nieustanne uświadamianie konsumentów poprzez akcje edukacyjne, jak ta prowadzona przez Carlsberg Polska” – mówi Dorota Olszewska, Prezes Zarządu Partnerstwa dla Bezpieczeństwa Drogowego.

Program „Trzeźwo Myślę” jest prowadzony przez Carlsberg Polska nieprzerwanie od 2017 r. Jego realizacja wpisuje się w cel „ZERO nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu” strategii zrównoważonego rozwoju „Together Towards ZERO and Beyond”.

Kampania prowadzona jest od 18 października z wykorzystaniem kanałów digital oraz na nośnikach outdoor.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).