26.10.23, 06:30

Uczta na wynos z sanah. Żabka wprowadza limitowaną ofertę produktów i wspiera ją nietypową kampanią

KV kampanii sieci Żabka, fot.: materiały prasowe

Żabka wprowadza do sprzedaży linię trzech produktów „Uczta na wynos z sanah”, przygotowaną we współpracy z artystką. Działania wpisują się W ramach kolejnej odsłony akcji „Głodny”.

To pierwsza tego typu współpraca nawiązana przez Żabkę. W jej ramach sanah – angażując się we wszystkie etapy powstawania – stworzyła własną linię produktów. Artystka wybrała nie tylko ich typy (focaccini, kanapka i sałatka), ale też akceptowała składniki oraz smak, by kompozycje były bliskie jej własnym preferencjom. Uczestniczyła również w procesie projektowania opakowań, przygotowaniu scenariusza spotu i planowaniu kampanii. Produkty będą dostępne w sklepach Żabka w ramach oferty limitowanej, od 25 października do 21 listopada br. lub do wyczerpania zapasów.

Nazwa akcji „Uczta na wynos z sanah” nawiązuje do uczty muzycznej (album sanah wydany nakladem Magic Records w 2022 r. nosił tytuł „Uczta”), którą zaserwowała swoim fanom piosenkarka podczas trasy koncertowej. W komunikacji akcji sanah pokazuje różne artystyczne wcielenia – to nawiązanie do jej trasy koncertowej „Uczta nad Ucztami”, która podsumowuje jej dotychczasową twórczość.

Oprócz spotu TV, działań outdoorowych oraz działań w social mediach Żabki, kampania obejmie również działania, m.in. w aplikacji mobilnej Żappka. Dodatkowo w dniach 25-28 października br. w Żabce przy Al. Jerozolimskich 81 w Warszawie odwiedzający będą mogli zrobić sobie zdjęcie na tle ozdobionej kwiatami witryny, wyglądającej identycznie jak w scenerii spotu kampanii.

Za ideą kreatywną, scenariusz spotu telewizyjnego oraz działania w digital odpowiedzialna jest agencja Cukier oraz zespół komunikacji marketingowej Żabka Polska. Za KV akcji, komunikację w sklepie, OOH, DOOH oraz projekt opakowań odpowiedzialna jest agencja H2O Creative. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny F25.


Fot.: materiały prasowe

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).