31.10.23, 08:00

Mentos partnerem TRASY KOŃCA ŚWIATA zespołu Kacperczyk

Zapowiedź wydarzenia, fot.: materiały prasowe

Ruszyła współpraca pomiędzy Mentos a SBM, w ramach której Mentos został oficjalnym partnerem trasy koncertowej „Trasa Końca Świata” zespołu Kacperczyk. Kooperacja wychodzi również poza scenę, czego efektem jest sesja zdjęciowa, która pojawi się w social mediach obu marek. Za kampanię promującą projekt odpowiada agencja Havas Play.

Zaczęło się od przeboju „Jakbym jadł Mentosy i popił je colą”. Utwór ten stał się inspiracją, dlatego jak tłumaczą strony decyzja o współpracy z twórcami przyszła marce naturalnie. Na każdym koncercie fani będą mieli okazję także spróbować produktów w specjalnie przygotowanej strefie Mentos. W mediach społecznościowych marki, poza dedykowaną komunikacją, dodatkowymi materiałami z koncertów oraz after party, wystartuje konkurs z nagrodami.

Mentos zawsze stara się być blisko fanów muzyki w Polsce, co udowadnialiśmy, wielokrotnie angażując się we współprace z przeróżnymi festiwalami czy artystami reprezentującymi różne gatunki. Cieszymy się, że możemy być częścią „Trasy Końca Świata” zespołu Kacperczyk i wraz z całym SBM tworzyć projekt, który z pewnością rozszerzymy o kolejne współprace w najbliższej przyszłości” – mówi Michał Kasperski, Senior Brand Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Promocja, obejmująca kilka kanałów komunikacji, będzie prowadzona w trakcie największej dotychczasowej trasy koncertowej zespołu Kacperczyk, trwającej od końca października aż do grudnia. „Doświadczenie, przeżywanie i emocje są najlepszym sposobem na budowanie zaangażowania wokół marki. Tym bardziej, jeżeli zależy nam na dotarciu do młodego pokolenia. Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu i mówimy wszystkim: do zobaczenia na koncertach!” – tak o kampanii mówi Miłosz Jacyna, Digital Content Managing Director w agencji Havas PLAY, Havas Media Network.

Trasa Końca Świata promująca album "Pokolenie Końca Świata" to sześć koncertów zespołu Kacperczyk w największych polskich miastach: 28 października - Warszawa, Torwar; 29 października - Katowice, MCK;10 listopada - Gdańsk, B90; 11 listopada - Poznań, B17;25 listopada - Wrocław, A2 oraz 16 grudnia - Kraków, Studio.

Za koordynację kampanii, a także komunikację w mediach społecznościowych i planowanie mediów odpowiada agencja Havas PLAY (Havas Media Network). Za realizację sesji zdjęciowej odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya Films, natomiast strefy koncertowe przygotowuje agencja eventowa Piloci Events & Technologies. Organizatorem trasy jest spółka SBM Events, a wydawcą albumów Kacperczyk – SBM.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.