31.10.23, 08:00

Mentos partnerem TRASY KOŃCA ŚWIATA zespołu Kacperczyk

Zapowiedź wydarzenia, fot.: materiały prasowe

Ruszyła współpraca pomiędzy Mentos a SBM, w ramach której Mentos został oficjalnym partnerem trasy koncertowej „Trasa Końca Świata” zespołu Kacperczyk. Kooperacja wychodzi również poza scenę, czego efektem jest sesja zdjęciowa, która pojawi się w social mediach obu marek. Za kampanię promującą projekt odpowiada agencja Havas Play.

Zaczęło się od przeboju „Jakbym jadł Mentosy i popił je colą”. Utwór ten stał się inspiracją, dlatego jak tłumaczą strony decyzja o współpracy z twórcami przyszła marce naturalnie. Na każdym koncercie fani będą mieli okazję także spróbować produktów w specjalnie przygotowanej strefie Mentos. W mediach społecznościowych marki, poza dedykowaną komunikacją, dodatkowymi materiałami z koncertów oraz after party, wystartuje konkurs z nagrodami.

Mentos zawsze stara się być blisko fanów muzyki w Polsce, co udowadnialiśmy, wielokrotnie angażując się we współprace z przeróżnymi festiwalami czy artystami reprezentującymi różne gatunki. Cieszymy się, że możemy być częścią „Trasy Końca Świata” zespołu Kacperczyk i wraz z całym SBM tworzyć projekt, który z pewnością rozszerzymy o kolejne współprace w najbliższej przyszłości” – mówi Michał Kasperski, Senior Brand Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Promocja, obejmująca kilka kanałów komunikacji, będzie prowadzona w trakcie największej dotychczasowej trasy koncertowej zespołu Kacperczyk, trwającej od końca października aż do grudnia. „Doświadczenie, przeżywanie i emocje są najlepszym sposobem na budowanie zaangażowania wokół marki. Tym bardziej, jeżeli zależy nam na dotarciu do młodego pokolenia. Cieszymy się, że możemy być częścią tego projektu i mówimy wszystkim: do zobaczenia na koncertach!” – tak o kampanii mówi Miłosz Jacyna, Digital Content Managing Director w agencji Havas PLAY, Havas Media Network.

Trasa Końca Świata promująca album "Pokolenie Końca Świata" to sześć koncertów zespołu Kacperczyk w największych polskich miastach: 28 października - Warszawa, Torwar; 29 października - Katowice, MCK;10 listopada - Gdańsk, B90; 11 listopada - Poznań, B17;25 listopada - Wrocław, A2 oraz 16 grudnia - Kraków, Studio.

Za koordynację kampanii, a także komunikację w mediach społecznościowych i planowanie mediów odpowiada agencja Havas PLAY (Havas Media Network). Za realizację sesji zdjęciowej odpowiedzialny jest dom produkcyjny Papaya Films, natomiast strefy koncertowe przygotowuje agencja eventowa Piloci Events & Technologies. Organizatorem trasy jest spółka SBM Events, a wydawcą albumów Kacperczyk – SBM.

Komentarze

Powiązane

13.12.24, 06:00
| reklama & PR » informacje
BMW Motorrad wybiera Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w mediach społecznościowych marki BMW Motorrad.
12.12.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Tak jak chcę. Pepco z pierwszą świąteczną kampanię wizerunkową
Marka Pepco wystartowała ze swoją pierwszą świąteczną kampanią wizerunkową. W spocie, którego hasłem przewodnim jest: „Tak jak chcę”, zaprezentowano historię dwóch sióstr, których rywalizacja przeradza się w pełne wzruszeń i radości świąteczne pojednanie.
12.12.24, 18:20
| reklama & PR » ludzie
Anna Gajewska w zespole oLIVE media
Anna Gajewska dołączyła do zespołu oLIVE media i objęła stanowisko Team Leaderki działu PR business. Będzie odpowiadała za koordynację projektów dla klientów z sektorów biznesowego, technologicznego, IT, inwestycyjnego, start-upowego oraz ekologicznego.
12.12.24, 08:45
| reklama & PR » informacje
more communications agency to od teraz more
Agencja more, wcześniej znana jako more communications agency, wprowadza nową identyfikację wizualną, koncentrując się na minimalizmie i esencji komunikacji. Agencja zyskała nową nazwę ”more” i uproszczoną identyfikację.
11.12.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Konopskyy i XTB będą promować świadome zarządzanie finansami
Mikołaj "Konopskyy" Tylko, jeden z najpopularniejszych polskich twórców internetowych, oraz XTB, polska platforma inwestycyjna, rozpoczęli długoterminową współpracę. Celem ich inicjatywy jest promowanie świadomego zarządzania pieniędzmi i edukacji finansowej wśród młodych odbiorców.
11.12.24, 11:43
| reklama & PR » informacje
SLOWoTWÓRCY. Nowa marka Krzysztofa Koczorowskiego zajmie się m.in. tworzeniem nazw
Na początku grudnia br. na rynku zadebiutowała agencja reklamowa SLOWoTWÓRCY.
10.12.24, 22:42
| reklama & PR » informacje
Tym, którzy kochają Święta. Główna nagroda Loterii Świątecznej Tymbarku to bon wakacyjny
Marka Tymbark organizuje Loterię Świąteczną pod hasłem „Tym, którzy kochają Święta”, która potrwa do 22 grudnia 2024 r.
10.12.24, 19:15
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje produkty dżemowe
Ruszyła kampania TV, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”.
10.12.24, 17:45
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Ostrowski i Anna Rabczuk w zarządzie Allegro Brand Experience Agency
Do zarządu Allegro Brand Experience dołączyli Wojciech Ostrowski oraz Anna Rabczuk obejmując stanowiska: Operations Partner i Growth Partner.
10.12.24, 16:30
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Wrońska w zespole Agencji Ro
Agnieszka Wrońska dołączyła do Agencji Ro i objęła nowo utworzone w strukturach firmy stanowisko Senior Strategist. Będzie odpowiedzialna za tworzenie i nadzór nad realizacją strategii komunikacyjnych dla klientów agencji.