02.11.23, 11:11

Empik ma 75. lat. Kampania urodzinowa marki

Urodzinowa kampania Empiku, fot.: materiały prasowe

Empik świętuje 75. urodziny. W specjalnym spocie wideo marka podkreśla rozwój swojej oferty. Kampania reklamowa potrwa do 7 listopada br. i obejmuje m.in. telewizję, radio oraz digital.

Empik to nie tylko księgarnia – można usłyszeć w spocie emitowanym w ramach kampanii z okazji 75. urodzin marki. „Od 1948 roku Empik nieustannie się zmienia, inspiruje i otwiera na nowe. Ten intensywny rozwój jest widoczny nie tylko na poziomie omnikanałowego ekosystemu Grupy, kolejnych innowacji i rozwiązań ułatwiających zakupy, ale także w zakresie oferty” – mówi Joanna Urbanowska, Senior Brand Menadżerka Empiku.

Empik to obecnie 350 salonów stacjonarnych Empik i Papiernik by Empik, natomiast powstały w 1998 r. Empik.com przeobraził się w platformę marketplace z 12 milionami ofert od Empiku i tysięcy sprzedawców zewnętrznych.

Główną platformą dla kreatywnego przedstawienia oferty urodzinowej Empiku jest 15-sekundowy spot wideo emitowany w dwóch terminach: 25-30 października oraz 2-7 listopada, m.in. na antenach: Polsat i TVN (wraz ze stacjami tematycznymi i platformami online) oraz na Youtube w ramach kampanii digital. Działania komunikacyjne obejmują ponadto media społecznościowe, kanały własne Empiku: salony, aplikację i Empik.com (w tym dwie dedykowane strony: wizerunkową oraz ofertową) oraz stacje radiowe. 15-sekundowy spot audio można usłyszeć na antenach wszystkich stacji z portfolio Grupy RMF, TOK FM, Antyradio, Chilllizet oraz Meloradio.

Za koncepcję kreatywną i scenariusz odpowiada agencja Dziadek do orzechów, za realizację spotu – Warsaw Production przy wsparciu reżyserskim Marcina Mikulskiego. Zakup mediów do kampanii jest po stronie ATL Carat Polska, działaniami PR zajmuje się WALK PR, a komunikacja digital performance prowadzona jest in-house.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.