21.11.23, 06:30
Szymon Ślęzak, Aleksandra Farenholc i Jakub Hajczuk w zespole PR w Group One
Zespół PR Group One powiększył się o dwie nowe osoby. Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR Specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę Content i Social Media Specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko Senior PR Specialist.
Szymon Ślęzak posiada sześcioletnie doświadczenie w branży PR. Ostatnio związany był z Agora S.A., gdzie zajmował stanowisko specjalisty w zespole PR. Wcześniej jako część zespołu PR VMLY&R Poland odpowiadał za realizację strategii PR agencji, działania media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz za projekty w obszarze komunikacji wewnętrznej. W Group One odpowiedzialny jest za działania PR spółek kreatywnych oraz wsparcie działu Human Capital w obszarze employer brandingu.
Aleksandra Farenholc z branżą marketingową związana jest od dziewięciu lat. Swoje doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych i reklamowych rozwijając kompetencję z zakresu public relations, strategii działań komunikacyjnych w social mediach, reklamy i działań na rynku OOH oraz organizacji eventów. Ostatnio związana była z agencją digital marketingową Adcookie. W Group One roli objęła stanowisko Social Media & Content Specialist. Odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych Group One oraz wybranych spółek grupy, jak i za rozwój działań contentowych (w tym wideo).
Jakub Hajczuk, który w zespole PR Group One zajmuje stanowisko Senior PR Specialist, wcześniej przez blisko pięć lat związany był z lubelskim salonem dealerskim BMW, MINI oraz BMW Motorrad. W roli Kierownika ds. Marketingu i PR brał czynny udział w rozwoju spółki oraz odpowiadał za prowadzone działania PR oraz marketingowe. W przeszłości związany był także z BMW Group Polska, w którym stawiał swoje pierwsze kroki w branży marketingowej, z którą związany jest od blisko osmiu lat. W Group One odpowiada, m.in. za działania PR spółek mediowych, MarTech i e-commerce na rynku polskim oraz zagranicznym, działania PR projektu Best Brands oraz komunikację w obszarze sustainability.
Za co odpowiada zespół PR korporacyjnego Group One?
Zespół PR korporacyjnego Group One odpowiada obecnie za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną całej grupy, jak i poszczególnych spółek, m.in. Value Media, SalesTube, Mediaplus, Labcon, Change Serviceplan, GONG, Game Changer, GrowNow, Plan.Net TechNest czy najnowszej UNMUTE. Prowadzi globalne działania komunikacyjne, odpowiada za współpracę w zakresie marketingu i PR z międzynarodowym partnerem Group One - Serviceplan Group, komunikację raportu i gali Best Brands, a także za komunikację w obszarach ESG i employer brandingu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze