21.11.23, 06:30

Szymon Ślęzak, Aleksandra Farenholc i Jakub Hajczuk w zespole PR w Group One

Aleksandra Farenholc, Szymon Ślęzak i Jakub Hajczuk, fot.: materiały prasowe

Zespół PR Group One powiększył się o dwie nowe osoby. Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR Specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę Content i Social Media Specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko Senior PR Specialist.

Szymon Ślęzak posiada sześcioletnie doświadczenie w branży PR. Ostatnio związany był z Agora S.A., gdzie zajmował stanowisko specjalisty w zespole PR. Wcześniej jako część zespołu PR VMLY&R Poland odpowiadał za realizację strategii PR agencji, działania media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz za projekty w obszarze komunikacji wewnętrznej. W Group One odpowiedzialny jest za działania PR spółek kreatywnych oraz wsparcie działu Human Capital w obszarze employer brandingu.

Aleksandra Farenholc z branżą marketingową związana jest od dziewięciu lat. Swoje doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych i reklamowych rozwijając kompetencję z zakresu public relations, strategii działań komunikacyjnych w social mediach, reklamy i działań na rynku OOH oraz organizacji eventów. Ostatnio związana była z agencją digital marketingową Adcookie. W Group One roli objęła stanowisko Social Media & Content Specialist. Odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych Group One oraz wybranych spółek grupy, jak i za rozwój działań contentowych (w tym wideo).

Jakub Hajczuk, który w zespole PR Group One zajmuje stanowisko Senior PR Specialist, wcześniej przez blisko pięć lat związany był z lubelskim salonem dealerskim BMW, MINI oraz BMW Motorrad. W roli Kierownika ds. Marketingu i PR brał czynny udział w rozwoju spółki oraz odpowiadał za prowadzone działania PR oraz marketingowe. W przeszłości związany był także z BMW Group Polska, w którym stawiał swoje pierwsze kroki w branży marketingowej, z którą związany jest od blisko osmiu lat. W Group One odpowiada, m.in. za działania PR spółek mediowych, MarTech i e-commerce na rynku polskim oraz zagranicznym, działania PR projektu Best Brands oraz komunikację w obszarze sustainability. 

Za co odpowiada zespół PR korporacyjnego Group One?

Zespół PR korporacyjnego Group One odpowiada obecnie za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną całej grupy, jak i poszczególnych spółek, m.in. Value Media, SalesTube, Mediaplus, Labcon, Change Serviceplan, GONG, Game Changer, GrowNow, Plan.Net TechNest czy najnowszej UNMUTE. Prowadzi globalne działania komunikacyjne, odpowiada za współpracę w zakresie marketingu i PR z międzynarodowym partnerem Group One - Serviceplan Group, komunikację raportu i gali Best Brands, a także za komunikację w obszarach ESG i employer brandingu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).