22.11.23, 12:15

Podaruj Wigilię. Akcja fundraisingowa i kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

KV kampanii "Podaruj Wigilię", fot.: materiały prasowe

Świąteczna kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich ma zachęcać do zwrócenia uwagi na los samotnych starszych osób. Za realizację tegorocznej akcji odpowiadają agencje: Ancymony, Lemon Film oraz Starcom.

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, które w tym roku obchodziło 20-lecie istnienia w Polsce, przeciwdziała marginalizacji samotnych seniorów. Największa coroczna akcja fundraisingowa „Podaruj Wigilię” ma na celu zebranie środków na kolacje wigilijne w całym kraju dla osamotnionych starszych ludzi.

Tegoroczna kampania „Podaruj Wigilię” traktuje o samotności seniorów dostrzeganej z perspektywy ludzi uwikłanych w codziennie obowiązki. „W tym roku bohaterką kampanii jest nie tylko samotna seniorka – są nimi również ludzie, których kobieta mija w drodze do domu. Mimo życzliwości i uśmiechu, nie poświęcają kobiecie wystarczającej uwagi. Chcieliśmy pokazać, że takie osoby mają inną możliwość pomocy seniorom. Mogą wesprzeć akcję „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Z relacji wolontariuszy wynika, że seniorzy często obwiniają samych siebie za swoją samotność, tłumacząc ją szeregiem irracjonalnych powodów. Przekaz tegorocznej kampanii jasno podkreśla, że jest to nieprawda. My, ludzie dobrej woli, wraz ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich możemy sprawić, aby samotni seniorzy spędzili Święta Bożego Narodzenia przy wspólnym stole” – mówi Wojciech Papuziński, creative director w agencji Ancymony.

Tegoroczna kampania „Podaruj Wigilię” obejmuje telewizję, digital, social media, radio, prasę oraz outdoor. Za strategię, ideę i kreacje odpowiada ponownie agencja Ancymony, która angażuje się w ten projekt pro publico bono po raz czwarty. Spoty w reżyserii Mavy Targosz wyprodukował Lemon Film, a BADI BADI zajął się postprodukcją. Za dźwięk odpowiada studio GŁOŚNO, muzykę do spotu skomponował Hubert Walkowski, a lektorem jest Piotr Czaykowski. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe.

 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Stowarzyszenie mbU (@mali.bracia.ubogich)

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).