04.01.24, 13:34
Czy ktoś powiedział. Christina Aguilera i raperka Latto w kampanii Pyszne.pl
Serwis Pyszne.pl przedstawiło nowe brzmienie swojego utworu „Czy ktoś powiedział” w ramach najnowszej kampanii 360°. Christina Aguilera i raperka Latto stworzyły wyjątkowy będący połączeniem hip-hopu i opery.
Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl otworzył nowy rozdział kampanii „Czy ktoś powiedział” we współpracy z ikoną muzyki pop Christiną Aguilerą i wschodzącą gwiazdą hip-hopu Latto. Stworzony przez londyńską agencję McCann spot rozpoczyna się od sceny, w której kurierzy podsuwają szereg dań ubranym w barokowym stylu operowych diw Latto i Christinie, m.in. tacosy, poke bowle i tajska sałatka. Gwiazdom towarzyszy grupa tancerzy w strojach kurierów Pyszne.pl.
Wizualna i muzyczna uczta ma oddawać szeroką gamę smaków dostępnych w Pyszne.pl. Tekst utworu nawiązuje nie tylko do różnorodności oferty serwisu, obejmującej m.in. kuchnie świata i artykuły spożywcze, ale i do wzrostu zainteresowania zamówieniami w mniej oczywistych porach dnia, na przykład na śniadanie.
„Współpraca z Katy Perry, która była premierową odsłoną kampanii „Czy ktoś powiedział” realizowaną na polskim rynku, przyniosła rozgłos i ugruntowała rolę Pyszne.pl jako miejsca, w którym można zrealizować swoje wszystkie kulinarne zachcianki” – mówi Susan O’Brien, VP Global Brand w Just Eat Takeaway.com, grupie, do której należy Pyszne.pl. „Nasza działalność ewoluuje. Oferujemy coraz większy, coraz wygodniejszy wybór – od ulubionych lokalnych dań na wynos po kuchnie świata i codzienne artykuły pierwszej potrzeby. Rozwija się zatem również kreacja naszej platformy komunikacyjnej. Elektryzujące połączenie talentów Christiny Aguilery i Latto nie tylko wykracza poza oczekiwania, ale również wzmacnia przesłanie, że wszyscy będą pozytywnie zaskoczeni wyborem i jakością dostępną na Pyszne.pl” – dodaje O’Brien.
„Poprzednia odsłona kampanii „Czy ktoś powiedział” spotkała się ze świetnym przyjęciem w Polsce, a w pewnym momencie była nawet niemałym hitem na TikToku. Liczymy, że piosenka Christiny i Latto będzie cieszyć się co najmniej tak samo dużym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo dumni z efektów tej współpracy, połączenie hip-hopu i opery świetnie oddaje różnorodność oferty Pyszne.pl, w której można znaleźć kuchnie z całego świata i dania na każdą okazję” – mówi Dorota Błażejewska, Head of Marketing Poland & Slovakia w Just Eat Takeaway.com.
Nowy wideoklip wyreżyserował Dave Meyers, reżyser teledysków, odpowiedzialny m.in. za „Humble” Kendricka Lamara, „Me!” Taylor Swift, a ostatnio „Gorilla” Little Simz.
Kto odpowiada za kampanię Pyszne.pl?
Nowa, globalna kampania, oparta o spektakularny teledysk, realizowana będzie w telewizji, mediach OOH i DOOH, mediach społecznościowych, radiu oraz - dzięki materiałom stworzonym przez DEPT - kanałach digital. Talent Republic kierował procesem selekcji talentów i negocjacji na rzecz Just Eat Takeaway.com, w tym odpowiadał za współpracę z Christiną Aguilerą i Latto. DEPT zajmuje się działaniami cyfrowymi i UM dla mediów. Weber Shandwick odpowiedzialny jest za globalny PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze