04.01.24, 13:34

Czy ktoś powiedział. Christina Aguilera i raperka Latto w kampanii Pyszne.pl

Kadr ze spotu Pyszne.pl, fot.: materiały prasowe

Serwis Pyszne.pl przedstawiło nowe brzmienie swojego utworu „Czy ktoś powiedział” w ramach najnowszej kampanii 360°. Christina Aguilera i raperka Latto stworzyły wyjątkowy będący połączeniem hip-hopu i opery.

Serwis do zamawiania jedzenia Pyszne.pl otworzył nowy rozdział kampanii „Czy ktoś powiedział” we współpracy z ikoną muzyki pop Christiną Aguilerą i wschodzącą gwiazdą hip-hopu Latto. Stworzony przez londyńską agencję McCann spot rozpoczyna się od sceny, w której kurierzy podsuwają szereg dań ubranym w barokowym stylu operowych diw Latto i Christinie, m.in. tacosy, poke bowle i tajska sałatka. Gwiazdom towarzyszy grupa tancerzy w strojach kurierów Pyszne.pl.

Wizualna i muzyczna uczta ma oddawać szeroką gamę smaków dostępnych w Pyszne.pl. Tekst utworu nawiązuje nie tylko do różnorodności oferty serwisu, obejmującej m.in. kuchnie świata i artykuły spożywcze, ale i do wzrostu zainteresowania zamówieniami w mniej oczywistych porach dnia, na przykład na śniadanie.

„Współpraca z Katy Perry, która była premierową odsłoną kampanii „Czy ktoś powiedział” realizowaną na polskim rynku, przyniosła rozgłos i ugruntowała rolę Pyszne.pl jako miejsca, w którym można zrealizować swoje wszystkie kulinarne zachcianki” – mówi Susan O’Brien, VP Global Brand w Just Eat Takeaway.com, grupie, do której należy Pyszne.pl. „Nasza działalność ewoluuje. Oferujemy coraz większy, coraz wygodniejszy wybór – od ulubionych lokalnych dań na wynos po kuchnie świata i codzienne artykuły pierwszej potrzeby. Rozwija się zatem również kreacja naszej platformy komunikacyjnej. Elektryzujące połączenie talentów Christiny Aguilery i Latto nie tylko wykracza poza oczekiwania, ale również wzmacnia przesłanie, że wszyscy będą pozytywnie zaskoczeni wyborem i jakością dostępną na Pyszne.pl” – dodaje O’Brien.

Poprzednia odsłona kampanii „Czy ktoś powiedział” spotkała się ze świetnym przyjęciem w Polsce, a w pewnym momencie była nawet niemałym hitem na TikToku. Liczymy, że piosenka Christiny i Latto będzie cieszyć się co najmniej tak samo dużym zainteresowaniem. Jesteśmy bardzo dumni z efektów tej współpracy, połączenie hip-hopu i opery świetnie oddaje różnorodność oferty Pyszne.pl, w której można znaleźć kuchnie z całego świata i dania na każdą okazję” – mówi Dorota Błażejewska, Head of Marketing Poland & Slovakia w Just Eat Takeaway.com.

Nowy wideoklip wyreżyserował Dave Meyers, reżyser teledysków, odpowiedzialny m.in. za „Humble” Kendricka Lamara, „Me!” Taylor Swift, a ostatnio „Gorilla” Little Simz.

Kto odpowiada za kampanię Pyszne.pl?

Nowa, globalna kampania, oparta o spektakularny teledysk, realizowana będzie w telewizji, mediach OOH i DOOH, mediach społecznościowych, radiu oraz - dzięki materiałom stworzonym przez DEPT - kanałach digital. Talent Republic kierował procesem selekcji talentów i negocjacji na rzecz Just Eat Takeaway.com, w tym odpowiadał za współpracę z Christiną Aguilerą i Latto. DEPT zajmuje się działaniami cyfrowymi i UM dla mediów. Weber Shandwick odpowiedzialny jest za globalny PR.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).