02.02.24, 18:00

Familijne Wieczory Filmowe – Premiery. Marka rozda sto rocznych kart Unlimited do Cinema City

KV konkursu, fot.: materiały prasowe

29 stycznia br. ruszyła kolejna odsłona konkursu „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” organizowanego przez markę Familijne (Colian). Marka zaplanowała szeroko zakrojoną kampanię komunikacyjną, obejmującą telewizję, VOD, media społecznościowe, Internet oraz punkty sprzedaży. Działania marketingowe zostaną rozszerzone o promocję w kinach na terenie całej Polski.

„Familijne Wieczory Filmowe – Premiery” to kolejna edycja konkursu skierowanego do pasjonatów kina i klientów wafli Familijne . Aby zdobyć nagrody, konsument musi kupić dwa dowolne opakowania wafli Familijne, zatrzymać paragon i zarejestrować go na stronie internetowej marki. Następnie, korzystając z dedykowanego generatora, należy stworzyć unikalny Familijny plakat premiery kinowej. 100 najciekawszych prac zostanie nagrodzonych rocznymi kartami Unlimited do kina Cinema City, plakatami filmowymi oraz zapasem wafelków.

Aktywacja konsumencka oraz cała kampania związana z promocją tegorocznej odsłony "Familijnych Wieczorów Filmowych" jest dla nas niezmiernie ważna, o czym świadczy szeroki zakres działań promocyjnych. Materiały reklamowe będą obecne nie tylko w punktach sprzedaży, mediach społecznościowych, Internecie, VOD czy telewizji, ale także w komunikacji w ogólnopolskich sieciach kin” - mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Oprócz emisji spotów przed projekcjami filmów, w holach kin pojawiają się plakaty informujące o akcji oraz specjalne miejsca do robienia zdjęć. Dodatkowo marka Familijne została oficjalnym partnerem filmu „Emma i jaguar” w reżyserii Gilles’a de Maistre’a, którego premiera odbędzie się 9 lutego br. Z tej okazji zaplanowana jest specjalna wafelkowa degustacja, a także okolicznościowy mural.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).