06.02.24, 11:30
Pędzi 5G, więc łączmy się bardziej. Mery Spolsky w kampanii T-Mobile
Trwa kampania T-Mobile, w której świat nabierających zawrotnego tempa technologicznych możliwości odbiorcy odkrywają razem z Mery Spolsky – artystką i bohaterką spotu.
W materiale odbiorcy mogą zobaczyć wiele ograniczeń w działaniu technologii, z którymi z pewnością choć raz zetknęła się każda osoba. Awaria łączności na lotnisku czy zakłócenia w transmisji wykładu odbywającego się online – to tylko wybrane niedogodności, które dla niejednej osoby mogą wyglądać wyjątkowo znajomo. Jednak jak przekonuje marka, już chwilę później wkraczamy do nowej rzeczywistości. Odbiorców wprowadza do niej Mery Spolsky, która nielimitowane możliwości potrafi pokazać nie tylko w świecie muzyki.
Kampania reklamowa prowadzona jest w TV, w radiu, na nośnikach OOH, w internecie, mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży operatora. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją PZL. Za działania w internecie odpowiada VML. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze