23.02.24, 17:30
Jest tyle wspomnień do zobaczenia… Urodzinowa kampania Vision Express
Agencja Walk Creative przygotowała urodzinową kampanię dla marki Vision Express w Polsce. Pierwszą odsłonę działań promuje spot pod hasłem „Jest tyle wspomnień do zobaczenia”.
Marka Vision Express działa na polskim rynku od 30 lat. W pierwszym ze spotów, rozpoczynającym jubileuszową kampanię, historia bohaterów splata się z historią Vision Express w Polsce. To opowieść o tym jak matka i córka odtwarzają swoje ulubione zdjęcie sprzed lat. Tak jak bohaterki zmieniały się przez ostatnie lata – tak zmieniała się marka Vision Express, moda i modele okularów.
Spot jest pierwszą częścią kampanii z okazji 30-lecia Vision Express na polskim rynku. Kampania realizowana będzie za pośrednictwem takich kanałów jak: digital, telewizję, radio, nośniki reklamy zewnętrznej oraz działania public relations.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada Walk Creative, która od ośmiu lat współpracuje z Vision Express, działania public relations przygotowała agencja Walk PR. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Cheese Film. Zakup mediów powierzono MediaHub Poland. Postprodukcję dźwięku i obrazu wykonało Studio Lunapark.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze