23.02.24, 12:42
Cut The Mustard dalej będzie wspierać firmę Sokołów
Sokołów przedłużył współpracę z Cut The Mustard na kolejny, szósty już rok.
Firma Sokołów (Sokołów S.A) rozpoczęła współpracę z CTM w 2019 r. Agencja aktualnie odpowiada za prowadzenie profili social mediowych marek (w tym Sokołów od Kuchni, czy Super Snacki), tworzenie contentu, aktywacje konsumenckie, a także zakup mediów. Od 2023 r. agencja prowadzi także działania komunikacyjne dla marki na Tik-Tok.
„Nasza strategia jest konsekwentnie realizowana, dzięki zaufaniu i partnerstwu w biznesie. Każde działanie jakie podejmujemy, można zweryfikować w zakresie skuteczności i innowacyjności. Jestem dumna, że możemy wspierać w rozwoju markę Sokołów już szósty rok” - mówi Karolina Wierzbicka, client service supervisor w Cut The Mustard. „W komunikacji prowadzonej w social media, skupiamy się na walorach smakowych, ciekawostkach oraz inspirowaniu do poszukiwania nowych smaków. Dzięki różnorodności kanałów w social media, a także dedykowanym profilom, możemy podzielić się wartościami jakie niesie ze sobą marka” – dodaje Wierzbicka.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze