02.03.24, 12:23
Widzimy Twoje potrzeby. Nowa odsłona kampanii wizerunkowe marki Fielmann
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach stworzono nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne.
Prowadzone działania mają na celu dalsze zwiększenie świadomości samej marki Fielmann, jak również unikalnych na rynku korzyści oferowanych w tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Kampania potrwa do końca marca.
„Poprzednia odsłona kampanii „Widzimy Twoje potrzeby” skutecznie trafiła do konsumentów, pozwalając na zrealizowanie założonych przez nas celów“ – mówi Sonia Wojtkowiak, Brand Managerka w Fielmann Polska. „Dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację tego podejścia oraz rozszerzenie przekazu o pozostałe korzyści oferowane przez markę, dodając i zmieniając część materiałów wykorzystywanych w kampanii“ – dodaje Wojtkowiak.
Odświeżone podejście to m.in. nowa kampania odsłonowa i działania w social mediach, spoty radiowe oraz adaptacja spotu digital. Dodatkowo powstały dwa nowe odcinki miniserialu reklamowego „Za okularami”. Seria ta opowiada o wizytach klientów salonów z przymrużeniem oka – tak jakby to były odwiedziny u „optoterapeuty”. Tym razem tematami są kolejne benefity marki, czyli „Gwarancja zwrotu pieniędzy” oraz „Szeroki wybór oprawek”.
Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz nowych odcinków serialu “Za okularami”), key visuale, landing page, materiały POS itp. Za mediaplan kampanii odpowiada ZenithMedia. Przy produkcji filmów agencja Chapter1 współpracuje z domem produkcyjnym How How.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze