02.03.24, 12:23

Widzimy Twoje potrzeby. Nowa odsłona kampanii wizerunkowe marki Fielmann

KV kampanii marki Fielmann, fot.: materiały prasowe

Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach stworzono nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne.

Prowadzone działania mają na celu dalsze zwiększenie świadomości samej marki Fielmann, jak również unikalnych na rynku korzyści oferowanych w tej sieci optycznej. Komunikacja jest kierowana do osób z różnych grup wiekowych, z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb. Kampania potrwa do końca marca.

Poprzednia odsłona kampanii „Widzimy Twoje potrzeby” skutecznie trafiła do konsumentów, pozwalając na zrealizowanie założonych przez nas celów“ – mówi Sonia Wojtkowiak, Brand Managerka w Fielmann Polska. „Dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację tego podejścia oraz rozszerzenie przekazu o pozostałe korzyści oferowane przez markę, dodając i zmieniając część materiałów wykorzystywanych w kampanii“ – dodaje Wojtkowiak.

Odświeżone podejście to m.in. nowa kampania odsłonowa i działania w social mediach, spoty radiowe oraz adaptacja spotu digital. Dodatkowo powstały dwa nowe odcinki miniserialu reklamowego „Za okularami”. Seria ta opowiada o wizytach klientów salonów z przymrużeniem oka – tak jakby to były odwiedziny u „optoterapeuty”. Tym razem tematami są kolejne benefity marki, czyli „Gwarancja zwrotu pieniędzy” oraz „Szeroki wybór oprawek”.

Agencja Chapter1 odpowiada za całościową koncepcję, scenariusze i koordynację kreatywną filmów (wizerunkowego spotu oraz nowych odcinków serialu “Za okularami”), key visuale, landing page, materiały POS itp. Za mediaplan kampanii odpowiada ZenithMedia. Przy produkcji filmów agencja Chapter1 współpracuje z domem produkcyjnym How How.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).