05.03.24, 20:55

Bartłomiej Kamiński w nowej roli w strukturach Group One

Bartłomiej Kamiński, fot.: materiały prasowe

Group One w związku z międzynarodowym rozwojem oraz większą integracją współpracy z niemiecką Grupą Serviceplan, w strukturach polskiej grupy marketingowo-technologicznej powołana została nowa rola Head of Mediaplus International, którą objął Bartłomiej Kamiński.

Projekty realizowane wspólnie z Grupą Serviceplan, za które odpowiada Bartłomiej Kamiński, to jeden z czterech strategicznych kierunków rozwoju całego Group One. Współpraca z międzynarodowym partnerem realizuje cele biznesowe, ale i przepływ wiedzy oraz know-how pomiędzy wszystkimi rynkami, na których obecna jest Grupa Serviceplan i będący jego częścią Mediaplus International, największa w Europie niezależna sieć agencji mediowych. W jej skład wchodzą także należące do Group One agencje Mediaplus Warsaw oraz Mediaplus Prague.

Bartłomiej Kamiński jako Head of Mediaplus International w strukturach Group One odpowiada za zarządzanie międzynarodowymi projektami new business, rozwój agencji Mediaplus na rynkach międzynarodowych, integrację know-how, innowacji oraz narzędzi Group One z grupą Serviceplan, oraz pełni rolę business relations facilitatora.

Jak podkreśla agencja, w związku z tym, jak duży nacisk Group One kładzie na rozwój międzynarodowy oraz rozszerzenie współpracy z Grupą Serviceplan, Bartłomiej Kamiński obejmując strategiczną dla grupy rolę przekazuje bezpośrednie zarządzanie spółką Mediaplus Kamilowi Wiszowatemu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).