11.03.24, 13:35
Adam Małysz z Krzysztofem Hołowczycem w kampanii piwa bezalkoholowego Tyskie Zero
Rozpoczęła się kampania bezalkoholowego piwa Tyskie Zero w której biorą udział Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc.
11 marca br. marka Tyskie należąca do Kompanii Piwowarskiej rozpoczyna sezon 2024 kampanią bezalkoholowego wariantu. Akcja skierowana do kierowców ma przypominać o tym, że przed jazdą samochodem wolno pić tylko piwo bezalkoholowe. Głównymi nośnikami kampanii są spoty reklamowe o tematyce motoryzacyjnej, które będą emitowane w telewizji i Internecie. W ten sposób Tyskie otwiera nowy rozdział w rozwoju platformy komunikacyjnej marki – Jesteśmy na TY.
W kampanii promującej piwo bezalkoholowe pojawiają się wspólnie Adam Małysz i Krzysztof Hołowczyc. Seria spotów z ich udziałem ma pokazywać, że mimo różnic, kierowcy mogą być ze sobą na Ty. Tyskie Zero jest symbolem większej idei – pokazuje, że dzielące nas różnice można przezwyciężać, szukać wspólnego mianownika.
Za koncepcje kampanii odpowiada agencja – Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół MOON films, postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowaniem mediów zajęła się agencja mediowa Zenith. Za identyfikację wizualną odpowiada agencja BNA.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze