29.03.24, 06:30
OneMulti Partnerem globalnej kampanii UNDP Weather Kids
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO wystartował 21 marca 2024 r. i zaangażował łącznie 45 agencji PR na kilku kontynentach.
W ramach pracy projektowej OneMulti zlokalizowało kampanijne materiały na rodzimy rynek i przetłumaczyło materiały na oficjalną stronę projektu. Eksperci agencji koordynowali również przygotowanie materiału wideo przy użyciu AI, a także wygenerowali na potrzeby mediów materiały dźwiękowe oraz wielojęzykową mieszankę prognoz pogody, którą przekazano do dyspozycji agencji na całym świecie. Do współpracy merytorycznej agencja pozyskała także ekspertów z UNGC i IMGW.
„Skuteczny przekaz informacji o konieczności ochrony planety oraz mobilizacja społeczeństwa do podejmowania działań na rzecz klimatu i ochrony środowiska odgrywają istotną rolę w trosce o los przyszłych pokoleń. (...) dlatego bez wahania dołączyliśmy do tej ważnej międzynarodowej inicjatywy (...)” – mówi Mariusz Pleban, partner w agencji OneMulti.
Po ogłoszeniu w listopadzie ubiegłego roku partnerstwa z UNDP Międzynarodowa Organizacja Doradztwa Komunikacyjnego (ICCO) powołała grupę zadaniową ds. komunikacji klimatycznej (Climate Communications Taskforce, CCT), która miała zająć się planem współpracy kampanii komunikacyjnej w projekcie. Po opracowaniu strategii grupa zbudowała rozległą sieć lokalnych firm PR, które odegrały zasadniczą rolę w przedstawieniu idei na rodzimych rynkach. Partnerem Aktywacyjnym projektu w Polsce została agencja doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji oraz zrównoważonego rozwoju OneMulti.
Kampania Weather Kids to zrealizowany przez UNDP w partnerstwie z ICCO projekt prośrodowiskowy, w którym dzieci z całego świata przejmują lokalne serwisy pogodowe, aby przedstawić niepokojące prognozy na rok 2050. Zapowiedzi ostrzegają widzów przed katastrofalnymi zagrożeniami, jakie rosnące temperatury przyniosą ludziom i globalnej gospodarce w ciągu najbliższych kilku dekad. Celem kampanii było nagłośnienie tematu w mediach na wszystkich rynkach partnerskich oraz zmotywowanie dorosłych do podjęcia zmian nawyków z troską o przyszłość najmłodszych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze