29.03.24, 06:30

OneMulti Partnerem globalnej kampanii UNDP Weather Kids

Weather Kids, fot.: materiały prasowe

Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt  realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO wystartował 21 marca 2024 r. i zaangażował łącznie 45 agencji PR  na kilku kontynentach. 

W ramach pracy projektowej OneMulti zlokalizowało kampanijne materiały na rodzimy rynek i przetłumaczyło materiały na oficjalną stronę projektu. Eksperci agencji koordynowali również przygotowanie materiału wideo przy użyciu AI, a także wygenerowali na potrzeby mediów materiały dźwiękowe oraz wielojęzykową mieszankę prognoz pogody, którą przekazano do dyspozycji agencji na całym świecie. Do współpracy merytorycznej agencja pozyskała także ekspertów z UNGC i IMGW.

Skuteczny przekaz informacji o konieczności ochrony planety oraz mobilizacja społeczeństwa do podejmowania działań na rzecz klimatu i ochrony środowiska odgrywają istotną rolę w trosce o los przyszłych pokoleń. (...) dlatego bez wahania dołączyliśmy do tej ważnej międzynarodowej inicjatywy (...)” – mówi Mariusz Pleban, partner w agencji OneMulti.

Po ogłoszeniu w listopadzie ubiegłego roku partnerstwa z UNDP Międzynarodowa Organizacja Doradztwa Komunikacyjnego (ICCO) powołała grupę zadaniową ds. komunikacji klimatycznej (Climate Communications Taskforce, CCT), która miała zająć się planem współpracy kampanii komunikacyjnej w projekcie. Po opracowaniu strategii grupa zbudowała rozległą sieć lokalnych firm PR, które odegrały zasadniczą rolę w przedstawieniu idei na rodzimych rynkach. Partnerem Aktywacyjnym projektu w Polsce została agencja doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji oraz zrównoważonego rozwoju OneMulti.

Kampania Weather Kids to zrealizowany przez UNDP w partnerstwie z ICCO projekt prośrodowiskowy, w którym dzieci z całego świata przejmują lokalne serwisy pogodowe, aby przedstawić niepokojące prognozy na rok 2050. Zapowiedzi ostrzegają widzów przed katastrofalnymi zagrożeniami, jakie rosnące temperatury przyniosą ludziom i globalnej gospodarce w ciągu najbliższych kilku dekad. Celem kampanii było nagłośnienie tematu w mediach na wszystkich rynkach partnerskich oraz zmotywowanie dorosłych do podjęcia zmian nawyków z troską o przyszłość najmłodszych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.