14.04.24, 08:00

Zróbmy razem coś dobrego! Rusza Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „Zróbmy razem coś dobrego!” ruszył Klub Pomagania i Niemarnowania WINIARY - program lojalnościowy marki przygotowanego wspólnie przez Publicis Poland oraz Unique One.

Celem Klubu jest pomoc kuchniom i stołówkom szkolnym w procesie ograniczania marnowania żywności. Na program składają się dwa filary: loteria promocyjna oraz program społeczny. Aby wziąć udział w losowaniu nagród pieniężnych i rzeczowych wystarczy zarejestrować dowód zakupu produktów WINIARY na stronie internetowej konkursu. Oprócz szansy na nagrody klubowicz otrzymuje także punkty, które może przekazać na wsparcie szkolnych stołówek w walce z marnowaniem żywności. Co miesiąc, na TOP 5 szkół z największą liczbą punktów czekają nagrody o wartości ponad 25 tys. zł.

Działania będą realizowane w telewizji, radio, internecie, mediach społecznościowych, displayu oraz materiałach POS. Do zadań agencji Publicis Poland należało opracowanie strategii komunikacji oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych. Na potrzeby kampanii agencja przygotowała: spoty TV - jeden 30- oraz trzy 15-sekundowe, spot radiowy, kreacje do mediów społecznościowych i display oraz podstronę www WINIARY o programie. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz strategii działania programu odpowiada agencja Unique One.

Produkcją spotów zajęło się studio GRAFFITI, a postprodukcją ORKA. Reżyserię powierzono Natalii Jakubowskiej i Łukaszowi Gronowskiemu. Za planowanie mediów odpowiada agencja mediowa Mindshare. Działaniami PR dla klienta oraz aktywacją edukacyjną na temat problemu marnowania w szkolnych stołówkach zajęła się Publicis Consultants. Działania z influencerami przygotowano wewnętrznie w ramach struktury Publicis Groupe Poland. Ponadto agencja Unique One odpowiada za mechanikę programu lojalnościowego, kreację materiałów rekrutacyjnych (ulotki i plakaty dla szkół), ich rekrutację, stronę internetową Klubu oraz obsługę programu. Stronę internetową WINIARY na bazie kreacji Publicis Poland przygotowało Ogilvy.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).