04.04.24, 09:26

Orange tu jest. Orange Polska startuje z nowym formatem komunikacyjnym

Logo marki Orange, fot.: materiały prasowe

Na początku kwietnia br., Orange Polska rusza z nową platformą marki i hasłem „Orange tu jest”, spójną z platformą globalną. Za strategię, opracowanie działań, produkcję oraz nadzór nad realizacją odpowiadają agencja Leo Burnett wspólnie z klientem.

Orange Polska podkreśla, że zapewnia niezawodność zarówno w obszarze 5G, jak i światłowodu i to właśnie ten fakt stał się motywem przewodnim premierowej kreacji, wprowadzającej nowy format komunikacyjny operatora. „Motywem przewodnim kampanii są ludzie w kontekście różnorodności ich potrzeb i znaczenia dostępu do internetu. Tym, co ich łączy, to jakość sieci, na której można polegać, w różnych sytuacjach i na każdym etapie życia. W kampanii pokazano także ludzi Orange, którzy są blisko klientów. W formatach outdoorowych zobaczymy pracowników zajmujących się obsługą klientów w salonach. Nowy podpis marki „Orange tu jest” podkreśla zarówno dostępność technologii, niezawodność sieci jak i codzienne rozumienie potrzeb jej użytkowników” – mówi Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.

Na początku kwietnia br. ruszyła kampanii kampania, na którą składają się spoty wizerunkowe oraz taktyczne, obejmujące ofertę internetu światłowodowego oraz usług mobilnych. Reżyserem polskiej odsłony formatu jest Marcin Filipek. Leo Burnett odpowiadamy za lokalizację, wypracowanie strategii komunikatów, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii. Produkcją zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Studio Orka, udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency. Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, na ooh, w social mediach, digitalu i radiu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).