14.05.24, 23:52
Marka Jennifer Lopez z nowym zapachem LIMITLESS
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca najnowszy zapach sygnowany marką Jennifer Lopez – LIMITLESS. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Jennifer Lopez, wprowadza na rynek zapach LIMITLESS. Odzwierciedla on samą Jennifer Lopez – kobietę, która żyje bez żadnych ograniczeń. Każdego dnia odzwierciedla istotę tego, co znaczy być kobietą silną i zdecydowaną.
6 maja br. wystartowała kampania promująca zapach, która emitowana jest na standardowych oraz spektakularnych nośnikach DOOH. W ramach zaplanowanych działań realizowane będą także działania w kanałach social media oraz współprace z influencerami.
Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Kampanię influencerską poprowadzi zespół Havas Play.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze