14.05.24, 23:52
Marka Jennifer Lopez z nowym zapachem LIMITLESS
W tym tygodniu wystartowała kampania promująca najnowszy zapach sygnowany marką Jennifer Lopez – LIMITLESS. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Jennifer Lopez, wprowadza na rynek zapach LIMITLESS. Odzwierciedla on samą Jennifer Lopez – kobietę, która żyje bez żadnych ograniczeń. Każdego dnia odzwierciedla istotę tego, co znaczy być kobietą silną i zdecydowaną.
6 maja br. wystartowała kampania promująca zapach, która emitowana jest na standardowych oraz spektakularnych nośnikach DOOH. W ramach zaplanowanych działań realizowane będą także działania w kanałach social media oraz współprace z influencerami.
Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Kampanię influencerską poprowadzi zespół Havas Play.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze