17.05.24, 07:45

Przepis na Swojaka. Dan Cake podaje obiad na nowo

KV kampanii marki Dan Cake, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania produktów grillowych Dan Cake. W tegorocznej odsłonie marka przekonuje odbiorców, że dania grillowe doskonale sprawdzają się jako pomysł na obiad przygotowywany dla rodziny i przyjaciół - nie tylko w plenerze, ale także w domowym zaciszu.

Na potrzeby kampanii został zrealizowany spot, który będzie emitowany na platformach VOD, YouTube, w mediach społecznościowych oraz z wykorzystaniem Addressable TV. Jego główny przekaz koncentruje się wokół przełamania nudy w kuchni, poprzez wprowadzenie do niej pomysłowych dań, bazujących na bułkach do hamburgerów marki Dan Cake. Za całościowy koncept oraz realizację kampanii odpowiada studio brandingowe Bluespace, działające w ramach agencji Bluerank.

Zależało nam na odczarowaniu konsumenckich schematów myślowych dotyczących okazji użycia bułek burgerowych i hot dogowych. Kampania wyciąga te produkty z wąskiego kontekstu spotkań grillowych czy zamówień restauracyjnych i umieszcza je nowych ramach. Wpisując się w repertuar codziennego obiadu domowego, zapewniamy całej kategorii produktowej większą dostępność w ramach map mentalnych konsumentów, co z kolei zapewnia bezpośrednie przełożenie na wzrost częstości zakupów” – mówi Basia Szatanik, Brand Strategy Supervisor w Bluerank.

Bazę kampanii stanowi aktywacja konsumencka, która odbywa się pod hasłem: „Przepis na Swojaka”. Zadaniem uczestników jest wejść na stronę akcji, wykonać zadanie konkursowe - czyli stworzyć przepis na burgera, będącego kwintesencją polskości i bazującego na produktach Dan Cake - oraz nadać mu wymyśloną przez siebie, autorską nazwę. Do najciekawszych przepisów z pomocą sztucznej inteligencji zostaną wygenerowane obrazy ilustrujące zaproponowane przez uczestników receptury. W konkursie do wygrania są nagrody, takie jak projektor Samsung freestyle, grille elektryczne Tefal, a także sygnowane fartuchy kuchenne.

Aktywacja będzie dodatkowo wspierana przez aktywność influencerów - Michała Mirlaka (zabojczopyszne) i Dawida Jedynaka (jedynak.gotuje). W ramach wyzwania rzuconego im przez markę, będą oni ze sobą rywalizowali na najlepsze obiadowe danie z grilla, bazujące na bułkach do burgerów Dan Cake.

Marka zaplanowała kampanię reklamową

W szeregu działań uwzględniona została również kampania outdoorowa oraz digital indoor w galeriach handlowych. Aktywność zaplanowana jest na cały czerwiec w dużych i średnich miastach w Polsce, w sumie na prawie 1 000 nośników. Zaplanowane są również działania reklamowe w aplikacjach zakupowych (Blix i Listonic). Kampania potrwa od 14 maja do 14 lipca br.

Za koncept strategiczny, ideę kreatywną, spot video, key visual, działania OOH odpowiada studio brandingowe Bluespace, działające w ramach agencji Bluerank, które zrealizuje również kampanię mediową w digitalu. Za stworzenie strony internetowej kampanii, komunikację w mediach społecznościowych oraz PR i kontakt z mediami odpowiedzialna jest agencja Ancymony. Za produkcję spotu odpowiedzialna jest agencja Key Story, za produkcję sesji food odpowiedzialna jest agencja Warsaw Foods, a za kampanię outdoorową AMS.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).