21.05.24, 06:30

Platige Image inwestuje poza Polską. Firma otwiera studio na Wyspach Kanaryjskich

Platige Image na Wyspach Kanaryjskich, fot.: materiały prasowe

Las Palmas zostaje kolejnym miejscem na mapie świata, gdzie swoją siedzibę uruchamia Platige Image. Jak podkreśla firma, lokalizacje zapewniające korzystne systemy wsparcia dla filmowców mają kluczowe znaczenia dla przyciągania międzynarodowych produkcji VFX.

Zespół pracujący w nowej lokalizacji będzie zajmował się pozyskiwaniem projektów filmowych i serialowych ze szczególnym uwzględnieniem produkcji VFX. Studio Platige Image zdobywało doświadczenie, realizując cyfrowe efekty specjalne do seriali takich jak „Wiedźmin”, „Cień i Kość” czy „Zmasakrowani” dla platformy Netflix.

Wyspy Kanaryjskie oferują inwestującym w lokalny biznes filmowy specjalne ulgi podatkowe (do 50 proc.), przyciągając tym samym zainteresowanie filmowców z całego świata. „Biorąc pod uwagę wsparcie finansowania dla produkcji filmowej, ilość atrakcyjnych lokacji, wyspy stają się jednym z najlepszych w Europie miejsc do realizacji filmowych projektów” – mówi Karol Żbikowski, CEO Platige.

We współpracy z ponad 300 specjalistami z całego świata, w tym nadzorującymi producentami, animatorami oraz nagradzanymi reżyserami i art directorami, studio jest w stanie kompleksowo realizować projekty filmowe na całym świecie. Otwarcie studia ma na celu zwiększenie portfolio VFX oraz projektów CGI, zapewniając dalszy rozwój firmy oraz pracę przy globalnych produkcjach z wykorzystaniem korzystnych ulg finansowych oferowanych przez wyspy.

Jesteśmy obecni na filmowym rynku od lat. Od jakiegoś czasu myśleliśmy o takim rozwiązaniu” – mówi Jarosław Sawko, współzałożyciel i producent wykonawczy w Platige. „Jestem przekonany, że odpowiedni moment na to właśnie nadszedł” – dodaje Sawko.

Grupa obecna coraz częściej poza Polską

W lutym 2022 r. Grupa Platige Image powołała spółkę w USA. Zadaniem amerykańskiego oddziału prowadzonego przez Aureliena Simon jest pozyskiwanie i realizacja zamówień z rynku reklamowego. Wdrażając strategię rozwoju, w maju 2023 r. Platige otworzyło największe w tej części Europy studio motion capture. Epic Games przyznało studiu status partnera serwisowego Unreal Engine.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.