07.06.24, 10:00
Praca z korzyścią dla wszystkich. Kampania reklamowa OLX
OLX Praca w najnowszej kampanii reklamowej ponownie porusza temat społeczny. Rok po wejściu w życie zmian w Kodeksie Pracy, wynikających z implementacji dyrektywy Work-Life Balance, marka pokazuje, że istotne jest dzielenie się urlopem rodzicielskim i jak wiele zyskują na tym wszyscy: dzieci, każde z rodziców, a także pracodawcy. VML odpowiada za prace koncepcyjne i kreatywne, a także za zaplanowanie i realizację części działań kampanijnych.
“ (...) Jako wiodąca marka wśród serwisów z ofertami pracy, łącząca pracodawców z kandydatami i pracownikami, oprócz robienia “kolejnej reklamy” chcemy wskazywać na tematy istotne społecznie i wywoływać dyskusję. Wierzymy, że za tym ruchem w wielu domach (i firmach) postrzeganie dzielenia się opieką nad dziećmi może zyskać dodatkowy wymiar” - podkreśla Łukasz Borowicz, Commercial Activity Manager OLX
Osią narracji będzie szereg spotów reklamowych, a także działania o charakterze edukacyjnym i informacyjnym. Do tego posłużą, m.in. aktywacje PR-owe, współprace infuencerskie, branded contentowe i content marketingowe. Ponadto OLX Praca nawiązał strategiczną współpracę z Share the Care, od lat promującą partnerski model rodziny oraz podział urlopów rodzicielskich. Fundacja została partnerem merytorycznym kampanii.
“Praca z korzyścią dla wszystkich” to kolejna już odsłona kampanii reklamowej OLX, która oparta jest o bardzo silny insight społeczny osadzony w tematyce rynku pracy.
Za prace koncepcyjne i kreatywne, a także za zaplanowanie i realizację części działań kampanijnych odpowiada agencja VML. Kampania reklamowa wystartowała w czerwcu br. i obejmie emisję spotów w TV, VOD, kinach, digitalu (m.in. YT i social media), a także placementy w outdoorze (OOH i dOOH). Ponadto zaplanowano szereg aktywacji w ramach PR-u, branded contentu, product placementu, influencer & content marketingu, w tym m.in. w serwisie zawodowo.olx.pl, a także udział ekspertów OLX i fundacji Share the Care w eventach branżowych. Za zaplanowanie kampanii we współpracy z OLX odpowiada dom mediowy Mindshare. Materiały audiowizualne wyprodukował Warsaw Production Team.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze