23.06.24, 16:00
Jasne, że na bp! Nowa platforma komunikacyjna bp
Marka bp startuje z nową platformą komunikacyjną: "Jasne, że na bp!". VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media.
Nowa platforma komunikacyjna marki bp opiera się na atrybutach marki. Komunikacja wystartowała 29 maja br. i obejmuje działania digital i social media, a także OOH i POS. Natomiast od początku maja br. emitowany jest spot TV, również przygotowany w ramach nowej platformy komunikacyjnej "Jasne, że na bp!".
VML odpowiada za strategię, produkcję spotu TVC, przygotowanie Key Visuali oraz działania digital i social media. Działania w OOH i POS sa po stronie GPD, a zakupem mediów zajmuje się Mindshare.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze