27.06.24, 17:41
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett Warszawa
W czerwcu br. ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato.
Kolejna kampania przygotowana w nowej globalnej odsłonie „Orange tu jest”, przedstawia migawki z życia ludzi korzystających z usług oferowanych przez firmę telekomunikacyjną.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty 30” i 15”, emitowane w kanałach należących, m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będzie można także zobaczyć w mediach społecznościowych w specjalnych formatach oraz w digitalu, a także na nośnikach OOH.
Za montaże spotów wykonane na podstawie ujęć nakręconych przy okazji kampanii wiosennej reżyserowanej przez Marcina Filipka, odpowiada team kreatywny Leo Burnett. Postprodukcją zajęło się studio Orka, a udźwiękowieniem Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Odsłonę kampanii w social mediach przygotowała agencja Follow Agency.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze