27.06.24, 17:41
Oferta na lato w kampanii Orange i Leo Burnett Warszawa
W czerwcu br. ruszyła zrealizowana przez agencję Leo Burnett nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato.
Kolejna kampania przygotowana w nowej globalnej odsłonie „Orange tu jest”, przedstawia migawki z życia ludzi korzystających z usług oferowanych przez firmę telekomunikacyjną.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty 30” i 15”, emitowane w kanałach należących, m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będzie można także zobaczyć w mediach społecznościowych w specjalnych formatach oraz w digitalu, a także na nośnikach OOH.
Za montaże spotów wykonane na podstawie ujęć nakręconych przy okazji kampanii wiosennej reżyserowanej przez Marcina Filipka, odpowiada team kreatywny Leo Burnett. Postprodukcją zajęło się studio Orka, a udźwiękowieniem Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Odsłonę kampanii w social mediach przygotowała agencja Follow Agency.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze