15.07.24, 10:16
Zawsze przy. Change Serviceplan z kampanią dla marki Przysnacki
Agencja Change Serviceplan realizuje kampanię dla marki z portfolio Intersnack Poland. Hasłem akcji dla Przysnacków jest “Zawsze przy”.
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Firma została wybrana w drodze wieloetapowego przetargu.
Zespół odpowiada za przygotowanie strategii komunikacyjnej, konceptu kreatywnego oraz produkcję materiałów do kampanii. Wprowadzeniu nowej platformy komunikacyjnej towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa w telewizji, prasie, internecie oraz mediach społecznościowych. Change Serviceplan przygotował także dedykowane działania outdoor oraz materiały POS.
Autorem hasła kampanii “Zawsze przy” jest agencja Brain. Za produkcję spotów odpowiedzialny był dom produkcyjny Easy Hell, a reżyserką była Iwona Bielecka. Za planowanie mediów odpowiada Zenith Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze